En gisteren heb ik een nieuw zadel gekocht, was gister toen ik het pastte al in twijfel of het wel goed lag. Vandaag op internet nog eens even een filmpje gaan kijken hoe je ook alweer ziet of een zadel goed ligt, even een goede opfriscursus, want daarna zag ik dus ook al gelijk dat ze bij haar schoft te weinig ruimte had, dat haar ruggewervel niet vrij lag en dat het zadel achterover lag. Erg jammer, aangezien ik op slag verliefd ben geworden op het zadel... gelukkig is Ivanka me nog net iets liever, dus ga ik het zadel terugbrengen.
Dus we rijden nog eventjes door met het oude zadeltje
. Maar goed, Ivanka aan het werk dus.
1. Aidan houdt alles in de gaten vanaf een afstandje:

(hij begint weer een beetje overbouwd te raken... viel me op toen ik ernaast stond, zn billen waren hoger
). 2.

3. Beetje losdraven

4. Galopje in de regen

5. Wat oppakken in draf

6.

7. En weer uitdraven

8.

9. Belonen

10. En een kus

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, moet er voor mezelf op letten dat ik mijn tenen naar binnen draai, zodat ik mijn knieën meer aan het zadel aansluit. Ook heb ik de laatste tijd de neiging wat voorover te vallen en zie ik op de foto's dat ik mijn handen vaak te laag heb (toch is dat al verbeterd, gezien ze niet echt meer een eigen leven lijden
). Met Ivanka gaat het goed, al is ze veel afgevallen toen het een aantal maanden terug niet echt lekker ging. Wilt er nog steeds niet goed aankomen, ze is nu weer redelijk op gewicht, maar omdat ze ook zo lang stil heeft gestaan, moeten die spieren ook weer terugkomen.
Maar qua gezondheid gaat het nu goed, dus de rest zal allemaal wel volgen
. 

.