Dit was een stukje passage, op een foto ziet het er veeel minder goed uit dat die eigenlijk is

Nog een foto uit de passage

Bedankt voor het kijken, een berichtje zou leuk zijn en commentaar mag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

weemi_4 schreef:mooi paard ; de foto's zijn wel niet zo duidelijk .
nog veel succes
Hij lijkt groot zeg !
Kiki123 schreef:Wow ziet er mooi uitHij lijkt groot zeg !
Mooi paard. Ik heb wel vaker topics van jullie gezien maar het is idd jammer dat de kwaliteit van de fotoos zo slecht is
..
ik krijg rond deze tijd van het jaar dan echt een brainfreezing
myn god .. haha het ziet er wel heel netjes uit
! Jiill_ schreef:Hee cle0..
Dat jij zonder cap kan rijden zegik krijg rond deze tijd van het jaar dan echt een brainfreezing
myn god .. haha het ziet er wel heel netjes uit
!
Daaagh ׳
Dankjewel!!!
Toch vind ik dat jullie wel eens een nieuwe digitale camera mogen aanschaffen want vele plaatjes die van jou voorbij komen zijn wat wazig. Ja je kunt zien waar de benen enzo zitten, maar toch zou ik het persoonlijk nog meer waarderen als het echt mooie foto's waren. Zo komen jullie gewoon niet helemaal ''uit''.
._karin_ schreef:Het ziet er heel netjes uit hoor!Toch vind ik dat jullie wel eens een nieuwe digitale camera mogen aanschaffen want vele plaatjes die van jou voorbij komen zijn wat wazig. Ja je kunt zien waar de benen enzo zitten, maar toch zou ik het persoonlijk nog meer waarderen als het echt mooie foto's waren. Zo komen jullie gewoon niet helemaal ''uit''.
wiseguy15 schreef:Hoi Cleo!
Ik volg al een tijdje jullie topics en moet zeggen dat ik deze foto's de beste vind tot nu toe.
Naar mijn idee krijg je er zelf nu wat meer "beweging" uit, kun je hem gewoon wat stoerder laten lopen!
Ziet er fijn uit! Veel succes met hem en misschien word het tijd voor ZZ-licht??
jefreyginny schreef:welke camera hebben jullie aangeschaft als ik vragen mag?
cle0o_o0 schreef:jefreyginny schreef:welke camera hebben jullie aangeschaft als ik vragen mag?
Fujifilm S5600 finepix
?? Verder ziet het er goed uit, ontzettend knap dat je Z2 bent bij de junioren!!!!! Geen commentaar dus
Gaaf setje ook
Ik ben er benieuwd!
Jethafa schreef:Wat bedoel je met 'wedstrijdhouding'?? Is dat jouw houding of die van je (kwijl lekkere gave toffe mooie grote talentvolle) paard?Ik ben er benieuwd!
Op de foto's loopt hij trouwens wel redelijk opgericht hoor, maar het grootste deel van de training heb ik hem wat achter de loodlijn gereden omdat hij dan weer makkelijker van mijn hand af te rijden is.