Fjord Olita @ wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roverrr

Fjord Olita @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-07 13:58

Had vandaag voor het eerst in 3 jaar weerd wedsrtrijd op top(manege)Fjord Olita.
Het inrijden ging beter dan de proef zelf (ik werd voorgelzen, maar ik kon het niet horen, en ik ken de de proef niet, ben dus laaste geworden met 210 punten in de F5, maar ik heb het heel gezellig gehad, en daar gaat het om *LOL*
Foto's staan niet op volgorde

Inrijden;

1. Afbeelding
Iets naar achter zitten, en op mijn handen letten.

2. Afbeelding
Let op m´n handen, niet te streng..

3. Afbeelding
Hakken uitdrukken

4. Afbeelding
Piano handjes.. Tong uitsteken

5. Afbeelding
Hiaaaa Tong uitsteken

De proef:

6. Afbeelding

7. Afbeelding
Tenen naar binnen, knieen aansluiten.

8. Afbeelding
Mijn handen zitten een beetje raar.. Tong uitsteken

9. Afbeelding

10. Afbeelding
Dít is héél erg fout! Hakken uitdrukken, voeten niet te ver in de beugels, benen lang maken, handen...

11. Afbeelding
De laaste Lachen

12. Afbeelding
Byee! Doei!

Graag opbouwend commetaar Lachen
Laatst bijgewerkt door Roverrr op 25-11-07 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Marlissa92

Re: Olita @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 14:02

Het valt me op dat je bij veel foto's je onderbeen naar voren drukt, probeer daar op te letten !
Dan krijg je ook eigenlijk dat je meteen achterover gaat hangen.
Voor de rest hakken uitdrukken, want nu druk je je knie uit het zadel.

Leuke pony! Als die geschoren is heeft ie een leuk apart kleurtje Lachen

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 14:03

Leuk dier hoor, alleen volgens mij erg zwaar in de hand. Daarbij ligt het zadel een beetje ver naar voren, maar ik zie de staartriem. Verder uhm, inderdaad op je houding letten. En nog iets (ik heb wel veel he?), eigenlijk vind ik je voor het plaatje een beetje te groot op deze slanke fjord. Maar ze kan je nog gemakkelijk tillen hoor, daar niet van. Wel leuk dat je nog zo positief bent, ondanks een laatste plek. Succes verder!!

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-07 14:05

Ik zal er op gaan letten, op mijn benen (en handen).
Het klopt dat ik eigelijk voor het mooi te goort ben, maar ik moest 3 paarden opgeven, en hebben ze me op deze ingeschreven Tong uitsteken

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-07 20:24

Jethafa schreef:
Leuk dier hoor, alleen volgens mij erg zwaar in de hand. Daarbij ligt het zadel een beetje ver naar voren, maar ik zie de staartriem. Verder uhm, inderdaad op je houding letten. En nog iets (ik heb wel veel he?), eigenlijk vind ik je voor het plaatje een beetje te groot op deze slanke fjord. Maar ze kan je nog gemakkelijk tillen hoor, daar niet van. Wel leuk dat je nog zo positief bent, ondanks een laatste plek. Succes verder!!

Ja klopt, vooral in galop gaat ze heel erg hangen.. En dat is best zwaar, het viel me nog mee, dat ik mijn armen niet helemaal naar onder deed (Dat had ik dan eerst heel erg).
Maar ik heb Dinsdag weer les, en dan ga ik heel hard aan mijn houding werken Lachen