branco schreef:Leuk paard hoor. Is die makkelijk met rijden?
ik vind het er uitzien als of die zich een beetje opkrult, zeker op die galop foto. Veel plezier nog samen.
dank je wel
en hij is moeilijker te rijden dan mn eigen paard haha
mooney schreef:Leuk paard, wat me opviel:
In het topic van je eigen paardje, staat een foto die erg lijkt op een foto hierin:
http://i124.photobucket.com/albums/p35/ ... G_5056.jpgVerder vind ik het er netjes uitzien
dank je wel 
en ja die foto's zijn in dezelfde hoek genomen en lijken idd op elkaar
alleen mijn paard is een merrie en deze een ruin en daarbij heeft mijn paard geen kolletje of hoe je de aftekening bij partout ook noemt 
PKN_ schreef:Leuk paard, jammer van de piephakken

Voor de rest zie ik toch wel een aantal punten die je kan verbeteren:
-Je teugels heb je onder je pink door, deze moet tussen de ringvinger en pink
-Draag je handen wat meer
-Probeer op sommige momenten wat meer rechtop te zitten, je schouders hangen er soms maar wat te hangen
Niet aanvallend bedoelt, geef je gewoon een paar dingen waar je op moet letten en evt kan verbeteren

dank je wel en ja de piephakken zijn idd jammer maar ja daar wordt hij niet minder om 
ja ik weet dat de teugels niet onder mijn pink horen (heel raar maar tijdens de trainingen wissel ik het elke keer
dan onder de pink en dan weer netjes zoals het hoort. Is blijkbaar een raar aanwensel maar zal er aan denken)
en de rest van de tips ben ik het ook mee eens en zal er zeker aan denken 
GinnyBanshee schreef:mooi hoor

ziet er steeds beter uit
dank je wel ginny 
Joliess schreef:Leuk paard, leuke gangen en je rijdt hem netjes. Goed rustig en ontspannen!
Gr.
dank je wel 
en ja het rijden is zeker ontspannen en zo hoort het ook 
elmiran schreef:Leuk dat je de kans krijgt om dit paard te rijden

. Ziet er verder wel goed uit.
dank je wel
en ben ook heel blij met deze kans 
hopla schreef:Als je het paard nog maar zo kort rijdt dan ziet het er toch wel netjes uit hoor.
Maar dat bontje onder het zadel is echt geen gezicht.
Dat verstoord nml. het hele beeld.
Erg jammer.
Succes verder.

het ziet er idd netjes uit terwijl het paard en ik elkaar nog nauwelijks kennen
en ja dat bontje is een ramp
sunnymay schreef:Je probeert beide (heb ook even naar andere topic van tica gespiekt) paarden ontspannen en rustig te rijden.
Wel valt me op, dat je je hand/pols houding wat raar kantelt. Probeer daar een beetje op te letten.
Zo draag je bij tica ook je ellebogen wat minder dicht tegen je lichaam en krijg je een soort kippenvleugeltjes, terwijl je dit bij partout wel doet.
Zoals al eerder is gezegt, ook je hakken veel meer uitdrukken (of misschien beugels een gaatje korter).
Maar ziet er verder relaxed uit, dus ga zo door zou ik zeggen!!
Heerlijk een Z2 paard om van te leren!
voor netheid, de volgende keer je bontje wat beter op je sjabrak leggen. Voor steekt je sjabrak uit en achter je bontje... hihi.
dank je wel
en ja die rare houding in mn pols/hand zat ik ook al naar te kijken
zal er op letten tijdens het rijden
en dat met die kippevleugeltjes bij mn eigen paardje zijn momentopnames denk ik
beetje vreemd ja bij mn eigen paard kippevleugeltjes en bij partout niet
en ik zal zeker zo doorgaan op deze manier van rijden