Opa Dynamite (paard van Rinske 22jr.) als lespaard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

claud01

Opa Dynamite (paard van Rinske 22jr.) als lespaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 17:42

Hoi Allemaal,

Vorig weekend heb ik op Dynamite, het paard van Rinske. geoefend. Ik ga namelijk in december bij ons op de manege meedoen aan een onderling concours. Is dan wel zo handig als je van te voren een beetje weet wat je moet doen. Nu is Dynamite wel wat anders als een manegepaard. Hij heeft me dan ook het eerste kwartier flink uitgeprobeerd en dingen gedaan die ik niet van hem vroeg. Waarschijnlijk omdat ik zelf de verkeerde hulpen gaf ofzo.
Hierbij in ieder geval de foto's. Commentaar mag maar probeer het een beetje vriendelijk te houden, ik weet dat ik nog niet zo'n goede ruiter ben en nog veel te veel evenwicht zoek in de teugels.

http://members.home.nl/claudiamaartens/dynamite/

Groetjes,

Claud01

yorin

Re: Opa Dynamite (paard van Rinske 22jr.) als lespaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 17:45

Hey leuk paardje hoor je moet alleen zorgen dat je rechtop blijft zitten je valt heel erg voorover.. verder moet je je handen rechtophouden en niet te hoog dragen.. succes

Strawberry_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 17:49

Wat een mooi paardje zeg Lachen
Wat yorin al zegt: Rechtop blijven zitten en je handen lager dragen en het komt vanzelf goed. Veel succes en plezier alvast!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 17:50

Wat een braverd. Ja

Het is alleen wel de bedoeling om je foto's in het topic te plaatsen en niet een link naar een pagina. Uitleg staat bovenaan HAW maar als het niet lukt mag je me ook een pm sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 17:52

Ik denk dat het uitproberen meer is omdat hij last heeft van zijn rug of iets anders. Verder ziet hij er nog goed uit.

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 17:55

sorry, is pas de 2e keer dat ik een topic begin. Wist niet zo goed hoe ik de foto's er apart in moest zetten, vandaar de link. Zal het de volgende keer anders doen.

Het blijft lastig met mijn handen, denk dat het nog steeds te veel evenwicht zoeken in mijn teugels is...

Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 18:10

Let op je handen. Je hebt piano handjes en soms lijkt je een rare knik te hebben in je rechterhand. Probeer je handen rechtop te dragen (met duimen bovenop). Ook mag je meer achterover zitten en misschien je beugels een gaatje langer. Omdat je korte benen hebt ziet dit er mooier uit en je komt niet zo hoog uit het zadel met lichtrijden.
Verder leuke pony en een uitdaging voor jou om te rijden denk ik! Leuk dat je hem mocht lenen OK dan!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 18:21

Het lijkt mij een heel fijn leerpaard Lachen Commentaar is al gegeven, maar gewoon lekker doorgaan, dat komt allemaal vanzelf. In mijn ogen zou je gebaat zijn bij een wat groter zadel, deze lijkt net wat aan de kleine kant voor jou. Succes!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 19:27

Ziet er goed uit hoor Claud! Je moet de volgende keer inderdaad je foto's ff zichtbaar in het topic zetten (pak je de link van de foto en die zet je tussen [img] en [/img] Lachen ).
Hij is echt een braverd hè Lovers .