Ik op manegepony @ springen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yucome

Ik op manegepony @ springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-07 20:37

Hoi,

Ik kwam net nog een flimpje tegen van een half jaar geleden ( iets langer ) en ik dacht, zet ik dat maar eens op bokt Tong uitsteken
Om te beginnen, ik reed nooit op die pony maar eigenlijk op een andere. Ik kende de pony dus niet maar hij ging erg langzaam normaal rij ik niet zo sloom Tong uitsteken Haha, nee maar tegenover wat ik gewend was was het heel langzaam aangezien ik normaal op galupy enzo rijd. ( Die zijn redelijk vlug maar daar kan ik niet op springen, normaal spring ik op Ronja Haha! )
Nouja, hier is het filmpje:
http://video.tinypic.com/player.php?v=6k5xa52&s=1
Liefst commetaar over de houding, het is al lang geleden maar misschien heb ik er nog wat aan Lachen

Emmie

miss_lizje

Re: Ik op manegepony @ springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 20:40

leuk beesje zeg.
veel meer kan ik niet zeggen.( allen jammer dat je zo verweg van de camera springt)
ik ben ook net begonnen met springen.
nog veel plezier

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-07 20:41

Kunnen jullie wel het filmpje zien? Ik zie hem namelijk niet?

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 21:30

Ik zie hem wel. Jammer dat je zo ver weg van de camera springt, hierdoor kunnen we niet echt commetaar geven x)

Probeer hem aan je beenhulpen te krijgen. ^^

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 22:02

Ziet er leuk uit Haha!

Ik vind het tempo wel meevallen hoor! Ik vindt juist dat je een mooi ritme heb, nu nog proberen de galop vast te houden. Maar je hebt zo wel mooi controle.

Probeer zelf wat minder te jagen bovenop. Heel je bovenlijf beweegt heen en weer om volgens mij je pony aan de praat te houden ofniet? Haha!. Probeer stil te zitten, dan ziet het beeld er al een stuk mooier uit.

Probeer overigens pas op de sprong in verlichte zit te gaan, tussen de sprongen door gewoon zitten.

Veel succes met je springcarrière Haha! Tong uitsteken

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-07 22:29

zap schreef:
Ziet er leuk uit Haha!

Ik vind het tempo wel meevallen hoor! Ik vindt juist dat je een mooi ritme heb, nu nog proberen de galop vast te houden. Maar je hebt zo wel mooi controle.

Probeer zelf wat minder te jagen bovenop. Heel je bovenlijf beweegt heen en weer om volgens mij je pony aan de praat te houden ofniet? Haha!. Probeer stil te zitten, dan ziet het beeld er al een stuk mooier uit.

Probeer overigens pas op de sprong in verlichte zit te gaan, tussen de sprongen door gewoon zitten.

Veel succes met je springcarrière Haha! Tong uitsteken

Dankje, idd ik zit daar na de eerste? sprong zie ik heel erg haar vooruit de duwen zal ik maar zeggen.
Maar ik moest van de instructrice het hele parcours een beetje verlicht zitten omdat ze anders terug valt naar de draf snapje? Ik weet niet of je het geluid aan hebt staan maar dan hoor je het ook Tong uitsteken
Voor de rest bedankt voor je tips Lachen

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 23:05

MIsschien nog iemand?

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 23:20

Die pony komt me erg bekend voor. Staat ze al lang op de manege? Verder een leuk filmpje alleen wat ver weg.

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 11:40

Ja, ze ze staat al best lang op de manege ja Knipoog

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 11:49

wat mij opvalt is dt de rest overal en nergens loopt...
wrom is dat
is toch veel handiger om iedereen op de hoefslag te laten stappen...maargoed daar kan jij ook niks aan doen natuurlijk
verder vind ik het er helemaal niet slecht uitzien hoor, leuk juist en pony doet t erg lief

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 12:08

Nou, als iedereen op de hoeslag stapt dan kom je elkaar steeds tegen dus dat gaat niet, dus had ze het zo gedaan, op twee voltes verdeeld in het midden dat we elkaar niet in de weg stapte, en dat meisje vooraan dan, ik weet niet waarom zij daar staat. Dankje wel trouwens Lachen