Mijn paard is erg slap in zijn achterhand, nu had ik het advies gekregen om hem veel te longeren en dan voornamelijk galop.
Aangezien het weer dit niet alle dagen toelaat en ik pas vaak in het donker naar de paarden ga, is dit niet goed te doen.
Waar het op neer komt is dat ik krachttraining moet gaan doen voor zijn achtehand.
Nu zij er natuurlijk tal van oefeningen en die zou ik graag willen weten

Ik zelf kom niet verder als tempowisselingen, overgangen tja en dat was het wel weer.
Niet echt veelzijdig dus om daar een uur mee te vullen.
Casmir is 6 jaar en 180 hoog, misschien is deze informatie niet geheel onbelangrijk.
We rijden wedstrijden op L2 niveau maar thuis trainen we M/Z niveau dat was overigens wel voordat hij een behandeling bij een chiropracter heeft gehad.
Verder zou ik ook graag advies willen hebben over hoe ik hem het beste kan gaan rijden:
Laag en diep of juist aan de teugel?
Foto van afgelopen week, deze foto heeft al in HAW gestaan maar dan hebben jullie een beeld van wie we zijn en hoe ik hem nu rij.

Even nog het volgende, ik ben geen springer durf wel een kruisje maar na 2 keer vind ik het al wel weer goed, zou fijn zijn als jullie hiermee rekening willen houden in het geven van adviezen.
Al vast bedankt!!