Sily@bokt en Palermo @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

djinnie

Sily@bokt en Palermo @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 20:43

Gisteren ben ik bij Sil op bezoek geweest om nu eindelijk eens te bekijken wáár Palermo (Par voor vrienden Knipoog ) gestald staat. En omdat ik net een nieuw fototoestel heb, was dat ook een leuke kans om eens wat foto's te maken. De foto's zijn gemaakt in de binnenbak, en velen zijn mislukt, maar lang leve photoshop. Ik heb daarmee alléén de scherpte wat beter gemaakt, en verder niets.

Nu even naar belangrijkere zaken. Sil en Par hebben een tijdje terug wat pech gehad, namelijk arme Par die in de sloot heeft gelegen en daardoor spierbevangen is geraakt. Gelukkig is ze nu alweer heel wat opgeknapt, maar het lekkere soepele en nageeflijke wat er was, is helaas wel weer wat verdwenen. Dus zijn Sil en Par daar weer druk mee aan het oefenen. Gister ging dat niet overal even goed, Par was nogal stug, maar goed, das niet zo vreemd als je eigenlijk net pas weer begonnen bent na een nare periode... Haha! Gelieve daar een beetje rekening mee te houden in het commentaar.

Tips en (opbouwende) kritiek is natuurlijk altijd welkom, enne, ik ben dus niet de amazone, maar de fotografe.... Knipoog

Meet Palermo (aka Par, aka Barbie!)
1.
Afbeelding

Par en Sil aan het warmstappen
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding

Poseren
6.
Afbeelding

Ze hebben natuurlijk ook nog even gedraafd... Duivel Overigens mag Par nog maar een half uurtje werken, ook weer door de spierbevangenheid. Sil neemt liever geen risico met haar schat en bouwt het rustig op.
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.
Afbeelding

Halthouden (nee, hier had Parretje duidelijk géén zin in...hahahahaaha)
10.
Afbeelding

Haar mooie hoofdje... Kwijl
11.
Afbeelding

Nog drafje op de andere hand, natuurlijk. Hier begint de achterhand er al veel beter bij te komen Haha!
12.
Afbeelding

Stap
13.
Afbeelding
14.
Afbeelding

Nog een galop foto, al ging de galop niet zo heel goed. Par was een beetje geirriteerd en daar was lastig 'doorheen' te rijden.
Even in link vanwege de hoeveelheid foto's.
15.
http://i86.photobucket.com/albums/k88/djinnie_photos/DSC_4609-border.jpg

En nog even de fotografe op Barbie.. Haha!
16.
Afbeelding

Bedankt Sil, dat ik weer even heb kunnen rijden en genieten van je wijffie! Ze is toch echt een super poownie ook, hè!

linda_walter

Re: Sily@bokt en Palermo @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:47

mooi paard

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:49

Leuk paard, en ook mooie foto's! Die mevrouw op schimmeltje erachter drukt haar hakken wel heel erg uit Bloos

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:51

euh SYL!!! JEUK ergens??? Lachen Lachen hou jij je handen eens gewoon voor je!!! PVD!

Lachen Lachen Lachen Lachen

lekker daar wel he, zo met een binnenbaan Lachen Ze ziet er goed uit Joh!!

En Djin........... dikke knuf van ons Lachen

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 21:59

KiWiKo schreef:
euh SYL!!! JEUK ergens??? Lachen Lachen hou jij je handen eens gewoon voor je!!! PVD!

Uhm, volgens mij was Parretje bietje sterk...vandaar de handen, gna gna gna.. Ik heb het ook nog mogen voelen. Zou je niet verwachten, in zo'n popperig ding, he Kim? Maar jij weet het ook wel, denk ik zo Knipoog Trouwens, nice stalling Haha!

En natuurlijk dikke knuf aan jullie!

Tumba_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 22:04

De haf is mooi, maar ik vind haar handhouding erg hard
en onvriendelijk. Ook vind ik hem opgekropt lopen. ik krijg
hier het idee dat hij naar beneden word GEDWONGEN.
dus moet de amazone hard aan de slag met haar handhouding!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 22:17

een ding, ken de pony.......... dier laat zich niks dwingen......... niet rechtsaf en niet linksaf Lachen Lachen

en het kan een gruwelijke darm zijn Lachen

ben het eens met de handhouding, maar weet ook dat deze het wel uit kan lokken Lachen Lachen

Tumba_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 22:20

KiWiKo; Dat heeft niets met handhouding temaken Knipoog
Ik vind het er nogal dwingend uitzien. Strenge hand..
Maar ze kan niet even de foto omtoveren waar het wel op
lukt maar het is gezegd, lekker aan gaan werken en dan
komen jullie er wel! Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 22:21

djinnie schreef:
KiWiKo schreef:

Uhm, volgens mij was Parretje bietje sterk...vandaar de handen, gna gna gna.. Ik heb het ook nog mogen voelen. Zou je niet verwachten, in zo'n popperig ding, he Kim? Maar jij weet het ook wel, denk ik zo Knipoog Trouwens, nice stalling Haha!

En natuurlijk dikke knuf aan jullie!

geheel oftopic........... paardloos????

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 22:24

wat een super mooie haflinger, ze loopt ook erg netjes Haha! soms lijkt het alsof je je handen vasthoud, maar verder vind ik dat je netjes rijd Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:05

Tumba schreef:

kijk maar eens op mijn website, kan je zien hoe"lastig" ze kan zijn Lachen Lachen

die pownie loopt het beste zonder druk, hoe meer druk hoe meer ze gaat vechten.........

hand houding is zeker niet optimaal hier, maar omdat ik de palermo ken, is het wel begrijpelijk Lachen Lachen ze is zooo, zooo uitnodigend om net even het verkeerde te doen........ zo geslepen in het mens op het verkeerde been zetten Lachen

echte haf Lachen Lachen

super fijn dier, met een hele goede ruiter erop........... alleen staat Par niet altijd in de meewerk modus........... en moet je wel eens kunst en vlieggrepen uithalen bij haar, erbij bedenkend dat ze dus graag uitnodigt het verkeerde te doen (heeft ze mij ook vaak zat tuk mee gehad) kan het wel eens harder eruit zien Lachen

gelukkig heb ik hele leuke stukken gezien met par en ik weet hoe ontspannen syl erop kan zitten, wat voor een eenheid het vormt die twee........ maak me er niet druk om...

Handhouding was slechts een kleine attentie, voor het plaatje Lachen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:12

Tumba schreef:

Mijn handhouding is inderdaad wel het werken aan waard, was in onze tijd al zo he Kim Haha!
Maar ik heb de neiging om de teugels 10 cm te langer te laten en dan mijn handen op de plaats te laten waar ik GEEN jeuk heb (Kim Haha! )
Gedwongen hoeft dus niet in hoofdletters en is ook geen sprake van, ik denk dat als je naar de lengte van de teugels kijkt je zelf ook wel ziet dat zelfs met een lange teugel mijn handen de warmte opzoeken Bloos
Wat overigens niet goed te praten is hoor, mijn handen horen heel ergens anders, maar streng of dwingen doe ik niet aan, als het er zo uitziet is dat jammer en niet aan de orde, daar is Par veelste werklustig voor.

Tam ik vond het een gezellige ochtend, je bent altijd welkom als het gaat kriebelen bij je en natuurlijk mag je cam dan altijd mee.

Gaat iemand nog zeggen hoe geweldig de fotograve eruit ziet op Par Tong uitsteken (Tam met een Barbie, who'd figured? Haha! )

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:14

Tanx Kim Bloos Maar moet wel eerlijk toegeven dat het weer 1 van mijn bekende foutjes was, samen met het kapstokken gebeuren en de neiging voorover te vallen (alhoewel dat wel steeds beter gaat Haha! )

Ben nog steeds erg blij met meisje en nog niet vergeten wat er gebeurd als je druk uit gaat oefenen op de verkeerde manier (kep zelfs de foto nog waarop je alleen nog maar mijn cap boven de bakrand uit ziet steken Haha! )

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:15

hahahaha Lachen Lachen we houden het een onderonsje Lachen

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:19

Ach, als de hand echt zo streng was, zag je het wel aan het bit wat door de mong getrokken werd. Valt alles mee dus Haha!
Par ziet er goed uit, hoop dat ze weer helemaal opknapt.
Wat is knapper trouwens, de fotograaf op de poownie of Syl achter de camera?

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:24

Nou....ik moet eerlijk zijn...de fotograve is de enige op Anita na (vier jaar geleden) die zonder dat ik erbij ben op mijn pony komt Haha!
En zelfs als ik erbij ben is het een uitzondering als er iemand op komt want ik ben een doos hoor Bloos
Tam kan gewoon rijden op Par Haha!

En ik ben vaak achter de cam te vinden, maar vin het wel erg knap dat ik deze geweldig mooie foto van die twee gemaakt heb Haha! Haha! Haha!

(ik stiekum knapper Clown )

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:26

ff offtopic, maar ik nben net zo'n muts. Op Bill komt ook niemand dan ik en mn bijrijdster Tong uitsteken en Odin wordt helemaal een eenkennig ding Haha!
Mn auto wil ik wel uitlenen, doet me weinig, maar een paard is geen taxi he Haha! Haha!

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:27

Mooi beesje Haha!
Vind je niet zo zeer streng in je hand maar heb wel het idee dat je ze wat meer mag dragen en soms lijkt je been wat te ver naar achter te liggen (foto's zijn altijd moeilijk om te beoordelen)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:28

Par is zo een tante bep.......... gekmakend dat dier Lachen Lachen Lachen waarom had ik nooit lesklanten met "normale" paarden......... met een "normaal" karakter Lachen Lachen Lachen weet wel die als in het ORUN boekje........... nee ik moest parretjes treffen Lachen Lachen Lachen

@ Billy Lachen Lachen : ) Lachen, okee wijntje teveel op nu Lachen Lachen

Bill is er ook zo een............. past in geen enkel boekje, geen enkel boekje die daar een pasklaar antwoord op heeft..........

maar eerlijk is braaf............ er zijn weinig paarden waar je zo van op aan kan als de paarden die ik nu bespreek

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:30

Jantine_ schreef:
Leuk paard, en ook mooie foto's! Die mevrouw op schimmeltje erachter drukt haar hakken wel heel erg uit Bloos

Hmhm, Tam riep voor de foto: HAKKEN uitdrukken!!!
Ik luisterde niet, mevrouw op schimmel wel Haha!

Helemaal mee eens Ineke, ben blij dat ik niet de enige doos ben, vooral na dat gebeuren met de sloot ben ik nog erger geworden.
Op deze stal hoor je ook weleens iemand van goh, ze zal wel lekker rijden? en dan denk ik ja idd en lekker helemaal voor mij Bloos

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:30

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:32

Martine_m schreef:
Mooi beesje Haha!
Vind je niet zo zeer streng in je hand maar heb wel het idee dat je ze wat meer mag dragen en soms lijkt je been wat te ver naar achter te liggen (foto's zijn altijd moeilijk om te beoordelen)

Heb je gelijk in, moet mijn handen veeeeeeeel beter zelf dragen Bloos
Denk ook dat ik maar eens een gaatje (of twee) langer ga proberen qua beugels.

spokie79

Hey Syl, je gaat steeds beter op je kont zitten en kapstokkies lijken ook minder. Par is nog niet zo als ze kan lopen, maar ziet er goed uit.

Par wordt niet naar benden gedwongen. Dan ga je juist een gespannen onderhals zien. Je ziet nu juist een goede spier spanning.

EN ik weet ook dat Par niet naar beneden te dwingen is. Doe je dat wel, ga je de andere kant op dan je wil en heel hard door de baan. Ze wordt dan stuur en remloos.

Ziet er goed uit hoor syl.

KiWiKo

Sily schreef:
Jantine_ schreef:

Hmhm, Tam riep voor de foto: HAKKEN uitdrukken!!!
Ik luisterde niet, mevrouw op schimmel wel Haha!

Helemaal mee eens Ineke, ben blij dat ik niet de enige doos ben, vooral na dat gebeuren met de sloot ben ik nog erger geworden.
Op deze stal hoor je ook weleens iemand van goh, ze zal wel lekker rijden? en dan denk ik ja idd en lekker helemaal voor mij Bloos

ze rijd helemaal niet lekker Lachen Lachen tis een darm Lachen

ok, als je haar eenmaal voor je gewonnen hebt lukt het in de redelijke.......... maar voordat je zover bent...... heb je het behoorlijk voor je kiezen gehad

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:33

Sily schreef:

Op de een of andere gekke manier willen mensen nooit op Bill stappen als ze denken dat ze het beter kunnen Clown
Zo'n lief mak oud paardje van 18 tssssk...
De schimmel drukt wel mooi dr hakken uit, maar voor de rest.... Haha!