) gestald staat. En omdat ik net een nieuw fototoestel heb, was dat ook een leuke kans om eens wat foto's te maken. De foto's zijn gemaakt in de binnenbak, en velen zijn mislukt, maar lang leve photoshop. Ik heb daarmee alléén de scherpte wat beter gemaakt, en verder niets.Nu even naar belangrijkere zaken. Sil en Par hebben een tijdje terug wat pech gehad, namelijk arme Par die in de sloot heeft gelegen en daardoor spierbevangen is geraakt. Gelukkig is ze nu alweer heel wat opgeknapt, maar het lekkere soepele en nageeflijke wat er was, is helaas wel weer wat verdwenen. Dus zijn Sil en Par daar weer druk mee aan het oefenen. Gister ging dat niet overal even goed, Par was nogal stug, maar goed, das niet zo vreemd als je eigenlijk net pas weer begonnen bent na een nare periode...
Gelieve daar een beetje rekening mee te houden in het commentaar.Tips en (opbouwende) kritiek is natuurlijk altijd welkom, enne, ik ben dus niet de amazone, maar de fotografe....
Meet Palermo (aka Par, aka Barbie!)
1.

Par en Sil aan het warmstappen
2.

3.

4.

5.

Poseren
6.

Ze hebben natuurlijk ook nog even gedraafd...
Overigens mag Par nog maar een half uurtje werken, ook weer door de spierbevangenheid. Sil neemt liever geen risico met haar schat en bouwt het rustig op.7.

8.

9.

Halthouden (nee, hier had Parretje duidelijk géén zin in...hahahahaaha)
10.

Haar mooie hoofdje...
11.

Nog drafje op de andere hand, natuurlijk. Hier begint de achterhand er al veel beter bij te komen
12.

Stap
13.

14.

Nog een galop foto, al ging de galop niet zo heel goed. Par was een beetje geirriteerd en daar was lastig 'doorheen' te rijden.
Even in link vanwege de hoeveelheid foto's.
15.
http://i86.photobucket.com/albums/k88/djinnie_photos/DSC_4609-border.jpg
En nog even de fotografe op Barbie..
16.

Bedankt Sil, dat ik weer even heb kunnen rijden en genieten van je wijffie! Ze is toch echt een super poownie ook, hè!
(Tam met een Barbie, who'd figured?
)