Unieke nieuwe aanwinst @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Unieke nieuwe aanwinst @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 18:06

hehe nou ja.. @ work?

Zaterdag opgehaald en er draait al een heel topic op bokt wat ze nu eigenlijk voor ras is vanwege haar bouw en zeer aparte kleur.
Muis is een 12 jarige D pony waar we verder niets vanaf weten, dus ik kreeg de eer dit te gaan onderzoeken Clown

Na een innige poging om erop te komen en ik gelijk mijn linkerkant van mijn hoofd bont en blauw had omdat Muis totaal flipte en vol tegen mij aankwam wat voorzichtiger geworden en dus puur gekeken hoe de pony op het rijden reageert.
De conclusie, de pony is goed op de benen te rijden,maar flipt zodra je aan haar mond komt.
ze is hier echt gevoelig, en na 15 minuutjes had ik het vermoeden dat ze toch een enkeltje tandarts gaat krijgen voor we er iets mee gaan doen en we haar van voren gaan activeren.

vandaar, ehm... een nogal sterrenkijkend paardje, maar goed, 1e keer erop en ik ga haar niets vragen nog Ja
zodra de tandarts is geweest mag ze langzaam aan het werk en gaan we haar concours klaar maken. Ik denk echt dat het iets kan worden, ze is ontzettend lief en wil echt voor je werken Lachen

nog even kennismaken met Muis en nieuw baasje

Afbeelding

en aan het werk vandaag met mij, Jose snapte eerst mijn camera niet geloof ik Clown

Afbeelding

Bochtje om

Afbeelding

Een poging wagen om haar van de hoefslag te sturen, meteen in protest

Afbeelding

Muis kan ook galloperen met wat extra aanmoediging Clown

Afbeelding

Jose durfde er ook op Ja

Afbeelding

Lief beest Lachen netjes stilstaan

Afbeelding

Nou... aparte beestje he? zoals het eruit ziet lijkt het net of we veel druk hebben,maar we hadden dus totaal GEEN druk, de pony reageerde gewoon erg op de teugels.
conclusie.. we hebben nog een lange weg te gaan Knipoog

Flabbergast

Re: Unieke nieuwe aanwinst @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:08

Wat een leuke pony! Zit nog wel wat werk aan Haha!.
Vraagje, hoe activeer je een paard van voren Clown?

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:08

ik denk dat een enkeltje tandarts wonderen verricht.
Ik vind het een super leuke pony en gaat vast goed komen

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:09

mooie pony trouwens Knipoog

Goed plan om tandarts er naar te laten kijken Lachen Maar ook niet verkeerd, om misschien bitloos te proberen omdat ze in haar mond zo heftig reageerd? Knipoog

Nou ontopic: leuke pony!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 18:09

hehe nou activeren, met de benen, en das geen probleem Clown alleen zodra je met de teugels wilde bijsturen.. dan heb je een probleem bij deze Nagelbijten / Gniffelen

@ engeltje: dit word een ponyclub pony die straks de concoursen ingaat, dus bitloos is niet echt geschikt daarvoor.
meisje die erop gaat is wel heel zacht in de hand dankzij de vorige pony, dus deze dame gaat het dadelijk best fijn en veilig krijgen met haar mond probleempjes Lachen