Zaterdag opgehaald en er draait al een heel topic op bokt wat ze nu eigenlijk voor ras is vanwege haar bouw en zeer aparte kleur.
Muis is een 12 jarige D pony waar we verder niets vanaf weten, dus ik kreeg de eer dit te gaan onderzoeken

Na een innige poging om erop te komen en ik gelijk mijn linkerkant van mijn hoofd bont en blauw had omdat Muis totaal flipte en vol tegen mij aankwam wat voorzichtiger geworden en dus puur gekeken hoe de pony op het rijden reageert.
De conclusie, de pony is goed op de benen te rijden,maar flipt zodra je aan haar mond komt.
ze is hier echt gevoelig, en na 15 minuutjes had ik het vermoeden dat ze toch een enkeltje tandarts gaat krijgen voor we er iets mee gaan doen en we haar van voren gaan activeren.
vandaar, ehm... een nogal sterrenkijkend paardje, maar goed, 1e keer erop en ik ga haar niets vragen nog
zodra de tandarts is geweest mag ze langzaam aan het werk en gaan we haar concours klaar maken. Ik denk echt dat het iets kan worden, ze is ontzettend lief en wil echt voor je werken

nog even kennismaken met Muis en nieuw baasje

en aan het werk vandaag met mij, Jose snapte eerst mijn camera niet geloof ik

Bochtje om

Een poging wagen om haar van de hoefslag te sturen, meteen in protest

Muis kan ook galloperen met wat extra aanmoediging

Jose durfde er ook op

Lief beest
netjes stilstaan
Nou... aparte beestje he? zoals het eruit ziet lijkt het net of we veel druk hebben,maar we hadden dus totaal GEEN druk, de pony reageerde gewoon erg op de teugels.
conclusie.. we hebben nog een lange weg te gaan

.