Dit is n beetje n vage titel, maar zo is t wel.
Twee weken geleden ben ik gevallen met mijn paardje tijdens t springen.
Ik weet niet meer precies wat er gebeurde, maar hij struikelde oid en we vielen samen door de hindernis heen.
Ik op m'n hoofd, ik zat helemaal onder de schrammen in m'n gezicht en had n hersenschudding en mn haf had n paar wondjes en dik been, maar was verder oké.
Het was de laatste sprong, ik wilde na deze stoppen, maar blijkbaar ging t mis. Hij stond dus zeg maar, voor ons doen, op z'n hoogst, zo'n 1meter ong.
Nou wil ik er weer gewoon verder springen en ook met les enzo, maar mn moeder had aan haar lesgeefster gevraagd en die kwam weer met een of ander verhaal dat mijn haflinger gewoon tegen z'n grenzen aanzit en dat ik niet meer moet springen, of iig niet meer zo hoog.
Maar volgens mij is dat bullshit en kan was t gewoon n ongeluk, wat altijd kan gebeuren, want normaal gesproken gaat t wel prima.
Elke week heb ik springles en gaan we ook tot hoog, maar mijn moeder wil niet meer dat ik spring, sowieso dit jaar niet meer door examens enzo, terwijl ik t gewoon superleuk vind en door wil gaan.

Wat denken jullie? Moet ik stoppen of iig lager springen (ga ik sowieso wel doen, eerste tijd, want kan niet nog n klap oplopen, loop al gigantisch achter op school enzo) of kan ik gewoon weer doorgaan?
Bedankt alvast, Jenny.

veel succes ermee