Leek het mij n ideale gelegenheid om n overzichtje te maken en te laten zien of er vooruitgang in zit :
ITP vind je hier : [ITP] fotoshoot door Dani Photographics
Deze foto's zijn gemaak in maart/april toen we net begonnen :

#1 voetjes van de vloer

zo reden we toen rond : Geen ontspanning, handen op het zadel,... http://www.mijnalbum.nl/Foto-R6CEJYCA.jpg
#3 :
Galop : teveel om op aan te merken
Dan gingen we echt serieuzer aan de slag!! Ik kocht ook n geweldig nieuw zadel : Passier Patron!
En dan kwam er stilaan verbetering :
Ik heb ook heel veel te danken aan mijn staleigenaar, hij heeft me fantastisch geholpen met alles en anders was ik nooit zover geraakt
Juli :

#4 : handen nog veel te laag maar paard werd iets meer voorwaarts en de ontspanning zat er al n beetje in. Hij mag wel veel ronder nog.
( bontje is inderdaad achteruit geschoven op deze foto)
Oktober :

#5 fijn drafje

#6 hier willen we naartoe : lekker ontspannen en voorwaarts

#7 foei die handen!!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-F7ZG7LXI.jpg
#8 van hand veranderen
November :
Startten we ons eerste wedstrijdje en dit met succes : met een score van 57% procent plaatsten we ons 14e van de 24!!

#10 : even om aan te tonen : galop blijf nog moeilijk. Zijn achterhand is er nu wel meer bij en hij gaat meer bergopwaarts maar hij komt nog teveel tegen de hand aan.

#12 mooi rond ( handen te laag)

#13 handen zijn waar ze moeten zijn nu alleen neusje mag er iets meer uit

#15 pasje wijken

Ik weer waar mijn verbeterpunten liggen : handen mogen véél hoger ( nu lijkt het of ik heel streng inwerk, wat eigenlijk best meevalt, aangezien hij lekker licht aanvoelt en knabbelt op zn bit)!! en ik moet ook proberen om een constante aanleuning te behouden en om niet de teugels telkens los te laten bij het nageven.
Dani nogmaals bedankt!! Er zitten echt super foto's tussen!
Graag had ik echt nuttige tips ontvangen want er is nog véél werk aan de winkel! Volgende wedstrijd is in januari gepland!!
Op veel foto's heb ik mezelf er afgeknipt, komt omdat ik zo'n fout hoofd trek als ik aan het rijden ben!!
).
!
daar heb je alle plaats om makkelijk duidelijke hulpen door te geven aan je paard. je moet meer plaats durven innemen