Opa (22 jr. v. Ulft) weer eens aan het werk!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rinske

Opa (22 jr. v. Ulft) weer eens aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 22:53

Vandaag zijn er weer foto's van mij en Dynamite gemaakt tijdens het rijden Lachen . Altijd leuk om te zien hoe het gaat! Ik heb al in tijden geen les meer gehad, ben ook wat streng met mijn handen zie ik Bloos . Het voelde erg fijn vandaag, heb het idee dat hij nu toch beter in zijn vel zit dan afgelopen zomer. Hij is vlotter en beter voor mijn been, en hoeft gelukkig niet meer te hoesten tijdens het rijden (hij heeft een aantal jaar geleden longontsteking gehad en dat is nooit meer 100% in orde gekomen, ik doe daarom rustig aan met hem Lachen ).
Commentaar mag natuurlijk, ben nog op zoek naar een leuke instructrice die op zaterdagochtend tijd heeft Lachen .

1.
Afbeelding
2.
http://aycu39.webshots.com/image/36038/ ... 273_rs.jpg
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
http://aycu13.webshots.com/image/33892/ ... 757_rs.jpg
6.
Drafje
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.
Afbeelding
10.
Uitgestrekte draf, ik ben helaas weer te streng met mijn handen
Afbeelding
11.
http://aycu28.webshots.com/image/34827/ ... 711_rs.jpg
12.
Veel te diep
Afbeelding
13.
Galopje
Afbeelding
14.
http://aycu39.webshots.com/image/35118/ ... 178_rs.jpg
15.
Afbeelding
16.
Schouderbinnenwaarts
Afbeelding
17.
Stukje wijken, moet er alleen op letten om niet mijn binnenhand over de schoft te doen
Afbeelding

Bedankt voor het kijken Lachen !

Kelly_ann

Re: Opa (22 jr. v. Ulft) weer eens aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 23:01

Lekker aan het werk hoor!
Ik zou voor je schouderbinnenwaarts uit die geul gaan, ligt best een flinke hoefslag, op de binnenhoefslag is je bodem egaler.

carol_545

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 23:05

leuk paardje, alleen jammer dat ie zo'n 'korte' staart heeft

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 23:05

Dat is wel een goede tip! Eigenaar van de stal heeft er altijd nogal een handje van om te weinig te egaliseren, in de hoeken is het nu ook vrij irritant afgesneden, dan moet ik hem ook helemaal uit de gleuf rijden om de hoeken niet af te snijden Haha! .

[edit] Korte staart lijkt maar zo, die is tot net boven zijn kogels, hij draagt zijn staart alleen altijd, vandaar dat hij wat kort lijkt Lachen .

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 23:17

Ik moet bekennen dat ik er kriegel van zou worden, bij een dergelijke hoefslag ben ik een structureel binnenhoefslag rijder Knipoog Je ziet namelijk op een van je eerste foto's dat je hoefslag niet recht is, waardoor rechtrichten een issue wordt (paard volgt de geul). En net als nu met je SB moet je paard half in de geul en half op de randen ervan staan.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 23:24

Idd erg ongelijke bodem Nagelbijten / Gniffelen Zo ziet bij ons de kleine bak eruit als er paarden in los zijn gegooid Clown

Mooie opa hoor Knipoog Heeft bijna hetzelfde buikje als mijn oma Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 17:35

Leuk om een keertje foto's van jouw op Dynamite te zien! En hij ziet er iid erg goed uit!

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:40

Ha die Rins,

Zie je wel dat ik best goed kan fotograferen Haha!

Zal vanaaf ff een topicje maken dat ik op opa mag rijden. Dat is natuurlijk wel wat anders dan dit. I

k vindt het er prachtig uitzien. Maarja, dat ben ik natuurlijk. (voor de mensen die het er niet mee eens zijn: ik snap er nog niet zo veel van. Ik rij pas 2 jaar weet nog niet waar de rem zit LOL).

Groetjes,

Claudia

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 19:19

Wááát Dynamite!!
Die ken ik nog van vroegahhh!! Van zo'n 10 jaar geleden! haha.. hij is nog steeds zo knap als vroeger!
Had jij een paar jaar geleden ook niet een topic geplaatst wie er meer wist over Dynamite op bokt?
Ik weet nog dat ie toen wat verwaarloosd was... maar ik ken hem alleen uit "goede" periodes, dat hij een harde werker was, en vooral erg lief! Lachen

Esther_20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:04

wat geweldig dat hier een oude heer niet vergeten wordt! hij lijkt het erg leuk te vinden, ik kan het erg waarderen dat oudere paarden aandacht krijgen en indien mogelijk nog gereden worden, vaak vinden ze het zo fijn om weer wat te doen...het ziet er ook heel leuk uit!! en voor een 22jarige ziet hij er nog erg goed uit! succes samen en laat hem genieten van zn oude dag!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 21:49

Dank jullie wel voor de leuke reacties!!
Dynamite is inderdaad echt het ALLERLIEFSTE paard dat er is (maar dat zeggen veel eigenaren natuurlijk van hun paard Schijnheilig ). Ik heb het zo ontzettend goed getroffen met hem! Hij vindt alles leuk, zolang hij zijn lekkers achteraf maar krijgt. Maar ja, de liefde van de man gaat door de maag hè LOL Tong uitsteken .

Ik had inderdaad een paar jaar geleden een topic gemaakt, heb de oude eigenaresse ook gevonden en contact gehad, echt leuk om te horen hoe hij vroeger was Lachen . Mijn binkie Lovers .