Britt (draver) @ springwork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lovelucky

Britt (draver) @ springwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 21:21

Hallo allemaal,

Hierbij het eerste topic over Britt! Britt is een zevenjarige draver, die vroeger gekoerst heeft.
Sinds ik met haar begonnen ben is ze al een heel stuk verandert en het gaat nu allemaal een stuk soepeler dan in het begin.
Samen hebben we vanalles geleerd, waaronder galloperen en over balkjes lopen (voor beide had Britt echt angst en als ik haar probeerde in galop te laten gaan, dan gaf ze een flinke rodeo weg). Nu gaat het echter super en ik hoop volgend jaar een aantal SGW lessen te kunnen gaan volgen Lachen
In mijn profiel kun je meer over haar lezen en hieronder dan de foto's Lachen

1
Afbeelding

2 Britt vrijspringen
Afbeelding

3 Inspringen met een kruisje (goh, wat heeft ze er een moeite mee!)
Afbeelding

4 (in galop) Naar de oxer van 50 cm
Afbeelding

5 Springen!
Afbeelding

6 Nog een keer (ruimte over!)
Afbeelding

7 De zeventig centimeter waar we over heen zijn gegaan (helaas geen goede foto van)
Afbeelding

8 In ieder geval hebben we wel bewijs Knipoog
Afbeelding

Uiteindelijk hebben we dus een sprong van 70 cm gemaakt. Relatief gezien, niet héél hoog, maar voor Britt en mij een hele prestatie (gezien het feit dat ze eerst écht niet over een balkje durfde te stappen)
Laatst bijgewerkt door lovelucky op 18-11-07 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

never

Re: Britt (draver) @ springwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:29

zo gaaf hoor ziet er leuk uit

anoouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:30

Goed van jullie, als ze dat eerst allemaal nog niet durfde!
Het ziet er ook netjes uit.
Lachen

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 22:53

96 keer bekeken en maar 2 reacties? Zijn er dan verder helemaal geen adviezen/tips of gewone positieve/negatieve reacties te plaatsen?

carol_545

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 22:55

heel knap!! je hebt ook dravers die gekoerst hebben en 20 jaar later nog geen stap verder zijn, echt heel knap

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 23:02

carol_545 schreef:
heel knap!! je hebt ook dravers die gekoerst hebben en 20 jaar later nog geen stap verder zijn, echt heel knap

Hangt dan toch grotendeels van de eigenaar af. Draver zijn namelijk erg leergierig en werklustig dus je kan er een hoop mee doen

En nu on-topic. Leuke draver heb je, Is Britt haar echte dravernaam, waar ze dus mee gekoerst heeft?

Ze springt best goed. Wordt ze ook erg heet met springen? Mijn eigen draver namelijk wel Bloos

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 08:18

Alletwee heel erg bedankt Lachen
Britt is dankzij heel veel liefde er helemaal bovenop gekomen. Eerst werd ze door fysiek (inmiddels verholpen) en mentale problemen af en toe echt helemaal gek. Bokken, trappen, bijten etc. etc. Maar nu gaat het echt super met haar. Ze gaat voor me door het vuur. En bijvoorbeeld met springen, als ik merk dat ze twijfelt, dan roep ik iets dergelijks als "Kom op!" of "Je kan het!" Knipoog en dan springt ze toch.

Haar echte dravers naam is She's all that, vader is Tagliableu (niet geheel onbekend binnen de sport Tong uitsteken) en haar moeder is Hermelijn S.

Met springen, als ze eenmaal op gang is, zou ze als het aan haar lag, wel een uur willen blijven galloperen Lachen

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 11:19

super dat je dit met haar bereikt hebt
het ziet dr verder ook leuk uit.
veel succes verder met haar ze is super

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 11:37

Ziet er leuk uit Lachen!! Zo te zien vind ze het heel leuk om te springen en heeft er niet veel moeite mee om eroverheen te komen. Leuk dat een (oud)draver nog zo leuk kan springen!