Tinker Lowara @ dressuurwork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Tinker Lowara @ dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 21:09

Vrijdag kwam bokker *tequila* Lowara eens uitproberen en had ze haar fototoestel mee om wat foto's te maken. Altijd leuk en natuurlijk verdomd confronterend Clown

We rijden nu samen in het L1,maar stoppen er mee ivm dat ik toch meer impuls erin wil hebben en de zijwaarts gangen moeten verbeteren en dit er niet in krijg nog. Hou er dus rekening mee dat we een worstelperiode hebben op dit moment Ja

Lekker Lowara klaarmaken

Afbeelding

instappen ( wat ben ik weer blij Clown )

Afbeelding

dekentje eraf en eerst een beetje inwerken

Afbeelding

De eerste ruzie van de dag

Afbeelding

hobbeldebobbel

Afbeelding

De baggerhoek,waar men nooit normaal doorheen komt Haha!

Afbeelding

Nog steeds flink bezig met elkaar

Afbeelding

wieeeeehhhhhh!!!!!!! Vork

Afbeelding

en confronterend... middengalop = bij mij naar voren zitten Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding

Netjes opgericht,maar tenen leiden een eigen leven hier Lachen

Afbeelding

Geen idee wat ik hier deed,maar ik vond het erg indrukwekkend getuige mijn tong? Koe

Afbeelding

qua commentaar, ik zie het zelf natuurlijk ook op de foto's, ik zit veel naar voren, mijn benen leiden een eigen leven en Lowara was weer eens hard van voren wat ik dan heerlijk ook terug doe Clown

marquez1

Re: Tinker Lowara @ dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:14

Heeee foto's van Lo en jou! De eenna laatste foto loopt ze echt mooi in de oprichting, wordt het ineens een heel ander paard Vingers aflikken . Als je dan alleen nog even je hand wat hoger houd en op de rest let waar je zelf ook al achter was Knipoog , dan is het plaatje helemaal af!

weemi_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:15

mooi , je moet er wel op letten dat je je benen lang maakt en je handen bij elkaar houd .
ps mooi dekje

xx_Rosalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:16

mooie tinker ! zie je niet zoveel in de dressuur, leuk !

het rijden ziet er best aardig uit, alleen op sommige foto's vind ik je haar niet echt netjes lopen, daar lijkt het meer alsof je haar aan de teugel trekt. misschien moet je haar wat meer teugel geven, zodat ze ook fijner gaat lopen.
Laatst bijgewerkt door xx_Rosalie op 18-11-07 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 21:17

Lachen na ongeveer 30/40 minuten gaat ze altijd echt fijn lopen,maar het duurt altijd flink lang met ruzies voor we daar komen Nagelbijten / Gniffelen

en ja, dan maakt ze zich sterk, want behalve de laatste 2 foto's zijn de rest de inrij foto's Ja

xx_Rosalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:20

dat probleem ken ik , heb ik ook met mijn verzorgfjord, na een kartier/half uur begon hij pas echt fijn te lopen. ik denk niet dat je dat op lost met ruzies, daar maak je haar alleen maar harder in de mond mee, ik zou juist meer teugel geven, vaak gaan ze dan wel knabbelen op het bit, en lopen ze daarna wel netjes nagelijk Lachen !

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 21:23

hehe nee, dan gaat de mijne rennen Knipoog
als ik d'r eenmaal heb lopen, dan loopt ze ook goed en word ze zacht in de mond. ze heeft zeker geen betonblok als mond ofzo hoor Lachen
het duurt alleen altijd even voordat ik kan loslaten omdat ze dressuur moeilijk vind en dus veel leunt op mij. en ik reageer daar ook altijd weer op. komt vanzelf ooit, ze loopt langzaan aan steeds beter en beter, ook van voren.
vroeger moest ik d'r vol vermogen omtrekken voor een bocht, die fasezijn we nu bv al voorbij Clown

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:43

Enalaatste foto van net het moment van het aandraven Knipoog

Het was leuk weer eens op Lootje te rijden, de laatste keer is volgens mij echt eeuwen geleden geweest Haha! Verschil was dan ook duidelijk te merken Knipoog Het is een brave pony Lachen

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:55

hee mooie grote tink!
mijn tip: doe je beugel 2 gaatjes langer, want dan moet je wel je benen langer houden!
(been geven gaat dan misschien wel wat moeilijker, maar dan moet je wel goed steun zoeken)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 17:18

pluche_pluus schreef:
hee mooie grote tink!
mijn tip: doe je beugel 2 gaatjes langer, want dan moet je wel je benen langer houden!
(been geven gaat dan misschien wel wat moeilijker, maar dan moet je wel goed steun zoeken)

dat viel me ook al op, gevoelsmatig zit ik heel lang, maar als ik de foto's zie, zit ik zo'n beetje met de benen in mijn nek Clown
beugels gaan dus langer Ja

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 17:20

Ziet er goed uit Lachen Lowara staat vrij hoog op de benen of niet? Leuk ding Lachen