Deike @work zonder zadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marijkje1990

Deike @work zonder zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 19:50

Omdat de zadel van Deike niet meer past hebben we besloten zonder zadel te gaan. Ik klom er als eerst op met veel angst (en met protector) Maar ik voelde me helemaal niet lekker met protector, maar toch ging het goed. Ik heb zo'n angst omdat ik er ongeveer 2 maanden geleden ben afgevallen en zo het ziekenhuis terecht ben gekomen dus is dit een grote overwinning voor mij.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
toen een tijdje de andere verzorger op.
en toen ik weer

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Even lol hebben

Afbeelding
Afbeelding

een hele geslaagde dag kan ik wel zeggen.

Alabaster

Re: Deike @work zonder zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 19:53

Gelukkig dat je je angst aan het overwinnen bent, en wat maakt het uit met body protector als jou dat een goed gevoel geeft.. je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Ik zelf rij niet met body protector maar mijn dochter van 6 die net is begonnen met rijden wel, gewoon uit voorzorg. Heel veel succes komt vast goed.

Trice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 09:39

Wat goed Marijke!!!
Echt knap dat je toch besloten hebt je angst te overwinnen! Ik vind het er ontspannen uit zien, vooral van jouw kant, erg knap hoor! Ik hoop dat je op deze manier toch weer kunt genieten van Deike.

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 09:56

Goed dat je deze grote stap hebt gezet! Haastige spoed is zelden goed, dus doe het op je eigen tempo en op je eigen manier, dan komt het vast goed.

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 10:05

Goed dat je er weer op geklommen bent Lachen
Geeft een goed gevoel he Knipoog
Juliie komen er wel hoor, het is een super leuk paard en jullie passen leuk bij elkaar Lachen Ga zo door !!