Cash @ work met Passie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ulleke

Cash @ work met Passie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 13:00

deze week ben ik foto's gaan maken van Passie met Cash

dit paard staat ook te koop.. geïnteresseerden kunnen altijd iets laten weten!

de foto's zijn van mindere kwaliteit door het verlichten en uploaden.. maar zo krijgen jullie wel een beeld!

commentaar zal ze zelf wel geven eh Lachen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Cash @ work met Passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 13:01

het is echt een knapperd ^^ ziet er erg netjes uit kun je wat informatie en de VP pb-en ?

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 13:03

OOhh mooi paardje.
Probeer wat meer rechter in het zadel te zitten. Op sommige fotos hang je wat naar achter. Op de 2 foto heb je je voeten erg ver naar voren geduwd. Neem aan dat het een moment opname is in het halt houden.
Verder ziet het er lekker uit.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 13:03

Vind haar houding niet super geweldig. Handen heel hoog. Verkeerde beenligging en ook lhangt ze erg naar achter. Verder dacht ik ook te zien dat ze best hard in de hand is. Maar goed misschien zijn het moment opnames

Verder een heel leuk paardje....succes met de verkoop

edit: schrijffout
Laatst bijgewerkt door Salsa op 16-11-07 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 13:08

Om eerlijk te zijn ben ik er niet zo'n fan van. Ik heb het idee dat het paard zijn achterhand niet genoeg onderbrengt en de ruiter het hoofd van het paard in een bepaalde oprichting forceert. Op de eerste standfoto komt dit vrij duidelijk naar voren. Haar houding laat daar ook duidelijk wat te wensen over (onderbenen mogen een stuk naar achteren, handen omlaag en tijdens het rijden hangt ze net iets naar achteren). Daar zou de ruiter nog aan kunnen werken.

Verder vind ik het wel een erg mooi paard en hoop ik dat ie leuk nieuw baasje vindt dus succes met de verkoop.

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 13:10

ahh daar hebben we Cash! Weet je wat ik me nu net realiseerde, ik zie jou (en Cash) zo vaak, maar dit is pas de eerste x dat ik hem echt onder het zadel zie lopen. Vind hem dan een stuk leuker tonen, echt een binkie! Hij is net een valk nu hij geschoren is hè. Echt zonde dat de kwaliteit vd foto's niet zo geweldig is, maarja daar doe je weinig aan natuurlijk. Let er zelf wel een beetje op dat je je benen eraan houdt en niet afsteekt en je handen niet te hoog draagt, het lijkt nu echt alsof jij hem nog hoger wilt instellen. Lachen

Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 13:13

VInd haar houding ook niet echt geweldig. Haar benen liggen op de meeste foto's te ver naar voor en ze heeft haar handen erg hoog. ( en op die galopfoto is de binnen hand wel erg hoog Nagelbijten / Gniffelen )
Wel een erg mooi, aansprekend paard, maar mag naar mijn mening veel meer lager gereden worden.

Skotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 13:17

Mm over haar houding tja dat is al gezegd denk ik zo.
Heel mooi en knap, succes met de verkoop

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 13:40

Ik zou eerst maar eens met de basis bezig gaan, want dit ziet er erg opgeprikt en strak uit en dat is jammer. Ik zou graag meer lengte in dit paard zien, waarbij het actief van achter naar voren loopt met een soepele en ontspannen hals, rug en kaak. Op verschillende foto's zie je hoe het paard achter de teugel kruipt en zo het contact met de hand vermijdt. (je hebt geen aanleuning; je paard volgt je hand niet voorwaarts neerwaarts naar beneden).

Ik denk dat je bij verkoop meer indruk maakt als je het paard correct rijdt in de basis, dan dat je er een opgeprikte show van probeert te maken (want sorry; zo ziet het er uit in mijn ogen)... Het is een leuk paard en ik denk dat jij beter kunt dan dit Knipoog

En het paard kan ook beter zag ik net in een ander topic... Ik zie hier niet aan af dat het M2 dres. loopt.
Laatst bijgewerkt door Lante op 16-11-07 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 14:00

Yvonnelind schreef:
Ik zou eerst maar eens met de basis bezig gaan, want dit ziet er erg opgeprikt en strak uit en dat is jammer. Ik zou graag meer lengte in dit paard zien, waarbij het actief van achter naar voren loopt met een soepele en ontspannen hals, rug en kaak. Op verschillende foto's zie je hoe het paard achter de teugel kruipt en zo het contact met de hand vermijdt. (je hebt geen aanleuning; je paard volgt je hand niet voorwaarts neerwaarts naar beneden).

Ik denk dat je bij verkoop meer indruk maakt als je het paard correct rijdt in de basis, dan dat je er een opgeprikte show van probeert te maken (want sorry; zo ziet het er uit in mijn ogen)... Het is een leuk paard en ik denk dat jij beter kunt dan dit Knipoog

helemaal mee eens Bloos
Let daarbij ook op de armen/handen. je hebt ze namelijk veelste hoog Knipoog
De laatste foto ziet er wel goed uit Lachen alleen mag hij naar mijn menig nog wat lager met zijn hals, en zijn achterbenen er wat meer bij. Succes!!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 14:33

Ik vind het wel een leuk paard!
Je moet alleen proberen om je been iets meer terug te leggen en zo iets meer op je 'voorkant' ( Clown ) te gaan zitten ipv op je kont. Je zit is zo erg slecht. Ook heb ik sterk het idee dat het paard er af en toe achter kruipt.
Laatst bijgewerkt door Hoipiepeloii op 16-11-07 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 14:34

over het rijden is het meeste wel gezegd maar wat een schitterende kleur heeft jouw paard zeg!

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 17:22

Ik vind je zadel ook niet correct liggen ik denk dat daarom je houding ook niet erg netjes is.. zadel kiept behoorlijk naar achteren waardoor de ruiter op de lepel gaat zitten en dus naar achteren gaat hangen en de been afsteekt..

Ik vind het ook geen prettig gezicht hoe dit paard bereden word..

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 17:25

erg leuk paard heb je onder je kont daan!
ziet er heel anders uit als met uvo,maar zie niet dat je m in de weg zit

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 17:28

leuk paard! Jammer dat die handen zo verschrikkelijk hoog zijn op sommige foto's. Weet niet wat het doel daarvoor is..

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 17:52

De amazone meld zich Clown
Ulleke bedankt voor het maken van de foto's en het plaatsen!!
De foto's zijn erg confronterend!
Ik vraag me echt af wat mijn benen en mijn handen aan het doen zijn op sommige foto's! Vooral mijn binnenhand op de één na laatste foto Bloos!

@nini_roosje: Ik zal je zo even een pb-tje sturen met meer informatie over Cash!

@ Kelly: Ik moet idd rechter in me zadel gaan zitten en niet zo gaan hangen!
De 2e foto is idd een moment opname. Meneer vond het tijd worden om weer voorruit te gaan Tong uitsteken

@ Orangiste: Mijn houding is op de foto's idd niet goed. Dus weer een punt om aan te gaan werken! Je bent gelukkig nooit uitgeleerd!
Het kan op de foto's lijken dat ik hard in de hand ben maar dat is niet zo. Mijn handen gaan alleen af en toe de verkeerde kant op Knipoog

@Stephanie: Het klopt ik heb hem de laatste tijd ook veel gelongeerd. En ik kom tegenwoordig savonds voor te rijden Knipoog
Het is idd een leuk paard om te zien en ook om te rijden natuurlijk!
Het is ook echt een super lief paard om mee om te gaan!
Door het scheren is ie een beetje voskleurig geworden. Door het oplichten van de foto's valk Tong uitsteken
Mijn handen en mijn benen zijn echt dingen waar ik op moet gaan letten! Daar heb je helemaal gelijk in!

@Stein: Het lager rijden doen we ook heel veel maar daar zijn (helaas) geen foto's van. Deze foto's zijn op 5/ 10 minuten gemaakt omdat Ulleke in de file had gestaan Clown Ach gut

@ Skotti: Bedankt voor je reactie en je compliment Kusje

@Yvonnelind: Ik vind het knap dat jij kan zien aan de foto's dat we niet met de basis bezig zijn. Lachen De foto's zijn natuurlijk maar moment opname's (slecht moment opname's dat wel)
Een opgeprikte show is het dan ook zeker niet (grappige beschrijving trouwens Haha! ).
Het is en blijft natuurlijk moeilijk om vanaf een paar foto's te zien welk niveau een paard loopt. Daarvoor zul je hem echt in het echt moeten zien! Dan kan je echt zien dat dit een paard is wat veel meer kan!

@siep: Ik zal idd beter letten op mijn handen. Normaal heb ik ze volgens mij ook lager. Dit zal Ulleke wel kunnen zeggen want zij ziet mij vaak rijden.
@ Sjaantje bedankt voor je compliment. Ik ga beter op mijn zit letten!

@ Saar4 Cash heeft door het scheren een erg apparte kleur gekregen. Normaal is ie donker bruin Tong uitsteken

@ Kitty: Jaah dankje wel! Het is idd een erg leuk paard ( al laten de foto's misschien iets anders zien)
Het is ook een heel ander paard als Uvo om te rijden! Gelukkig mag ik binnenkort weer met Uvo aan de slag! Haha!

@Ladygiroc: Het heeft ook geen doel om mijn handen zo hoog te houden. Het is de bedoeling dat ze zo zijn als op de laatste foto. Waar ze normaal dus ook zijn Knipoog

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:01

En geen reactie op mijn zegje Tong uitsteken je zadel ligt alles behalve goed..

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:03

Leuke kleur paard! Lachen

JeltjeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:05

Ik denk, en dat gebeurd niet vaak Haha!
-Probeer je benen niet naar voren aftesteken
-Handen ietsje lager

Dat denk ik! Wel een Heel mooi paard, Nog veel succes

M_nuela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:06

Oeeff !! Bloos Haha!
mooi paardje hoor Haha!
de foto's zijn idd wat minder,,

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:06

@ BE_GENTLE: Sorry ik was jou helemaal vergeten Bloos! Dat het zadel naar achter kiept was me nog niet zo hard opgevallen! Pas bij het zien van de foto's. Zonder ruiter ligt het namelijk wel goed!! Ik zal er morgen nog eens naar kijken!

@ Il0na: Dankje voor je leuke reactie! Haha! Bloos

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:07

Ik denk niet dat het paard 'opgeprikt' gereden word, de amazone houdt haar handen gewoon véél te hoog, maar wel met boogjes in de teugel. Het paard hangt hier niet op dus dat zal wel in orde zijn.
We kunnen iig niet zeggen dat je je handen vastzet Haha!!

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:09

het zadel ligt niet goed idd!, en jouw houding poeh... werk daar echt aan want je zit hem in de weg zo en het toont ook niet mooi en leuk, dat is jammer.
Werk ook aan de aanleunig want je hebt aan sommige fotos te zien weinig contact..
Zorg dat het paard jouw hand ten alle tijde volgt en ja dat kost tijd en is hard werken Haha!
Van achter naar voren rijden, het is nu veel alleen voor. Succes Knipoog
Verder een leuk paard en succes met de verkoop!
Laatst bijgewerkt door MiniMouse op 16-11-07 18:10, in het totaal 2 keer bewerkt

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:09

Mooi paard, prachtige kleur. De persoon die dat paard koopt heeft een mooi paard onder zijn kont. En veel succes met het werken aan je houding maar daar moeten veel mensen op letten. Eigenlijk zal men tijdens de lessen regelmatig foto's moeten laten trekken want daar leer je veel van.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:11

Ik wil niet flauw zijn..maarre als je er wel goede momenten bij hebt..waar zien we die dan?
Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind het wel een leuk paard, waar vast meer in zit, maar er op deze foto's niet uitkomt.

Amazone zit idd niet erg netjes.. Vraag me af hoe lang het geleden is dat je les hebt gehad.. Lijkt mij wel dat dit nl opvalt met les Bloos