hier zijn we weer met nog wat foto's.. Het zijn inrijfoto's van de septemberjumpings op de manege naast ons vorig jaar. (Heb de foto's nu pas gekregen, vandaar de vertraging
) Sylvana (Quilvana van de Kapel) was toen net 6 geworden en ging toen haar eerste wedstrijdjes rijden. Het is een Churchill-merrie. (Churchill x A Lucky One x Lurano)
Aangezien het vlak naast ons was, reden we thuis eerst los, namen we een paar sprongetjes en gingen dan naar de manege. Zo moesten we niet in de drukte inrijden. Daar gewoon lekker warm houden, een enkel sprongetje nemen en dan gewoon het parcours in. Vind dat echt geweldig. Lekker rustig.
Dan nu de foto's..

Ik weet dat ik enorm veel teugel geef boven de sprong, maar dat moest ik op die moment zo doen van mijn lesgever en ik nam het net iets té letterlijk
Nu kan ik al veel beter doseren
1.Steiltje

2. Dit vind ik een mooie sprong van haar

3. Veel te laag en te simpel voor mevrouw blijkbaar
(en mss wat dicht onder de voet)
4.

5.

6.

7.

Stijl heeft ze toch best wel precies en er zit best een mooie sprong in valt mij op bij deze foto's..
Ik dank de fotograaf heel erg voor de mooie foto's! (kwaliteit was beter, maar door het doormailen en uploaden is die enorm achteruit gegaan helaas.. )
Commentaar mag, maar enkel mits onderbouwd.
Commentaar over het handgeven zou ik heel nutteloos vinden, aangezien ik dat zelf weet..
Hou er wel rekening mee dat de foto's dateren van meer dan een jaar geleden, en dat we nu de laatste tijd trug wekelijks springles hadden. Nu springen we in de les gemakkelijk 1m20, dus we gaan enorm vooruit
Soms zie je nog wel even de Charlie Chaplin in mij naar boven komen
hihi, tenen naar binnen!Bedankt voor het kijken en het laten van een berichtje!