Marcella_e schreef:Nou ik zie het ook zeg. Wat een korte teugels en getrek zeg! (voor de duidelijkheid dit is sarcastisch bedoeld)
Kijken jullie eigenlijk wel naar de foto's?
Zien jullie het bit scheef zitten door het trekken wat genoemd word? Loopt het paard met zijn kin op zijn borst? is zijn mond open? Vind dat eerste reactie wel meteen erg aanvallend is
Ik zie op de foto's een paard dat keurig voor de loodlijn loopt. Let er alleen op dat je je handen inderdaad draagt. voor het zadel naast elkaar. Op sommige foto's zit je iets te ver naar achter. Vooral tijdens de middendraf. Opzich goed dat je je paard vanuit je heupen en been naar voren duwd maar probeer wel recht op te blijven. Maar echt scheef zie ik je niet zitten. Daarbij hebben de meeste mensen wel als aandachtspunt hun houding want goed rechtop zitten is moeilijk omdat je vaak ook meer met je paard bezig bent als met je zelf.
Op de sporen heb ik geen opmerking ik rij zelf ook met sporen en ik weet heel goed te beoordelen wanneer en hoe ik deze moet beoordelen en ik ga ervan uit dat TS dat ook weet omdat ze met rijdt.
Leuk paardje heb je onder je kont
ik heb ook geen opmerking op de sporen, heb ik er ook bijgezet toch... vind dat ze ze netjes gerbuikt, en ook ik rijd ermee en weet het wel te beoordelen, daarbij heb ik ook gezegd dat gezien d'r niveau ze wel weet hoe ze ermee om moet gaan..
alleen tegenwoordig worden ze zoveel gebruikt om een paard voorwaats te rijden...maar dat is bij haar duidelijk niet zo vandaar!!