Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Coconuts schreef:Heel eerlijk gezegd; Ik ken mijn paard ook door en door maar ik zou nooit iemand zo dicht achter haar laten werken.
Stel dát er iets gebeurd, het hoeft niet haar schuld te zijn, maar het paard kan ergens op reageren.
Je weet maar nooit..

zij vind het heel leuk, pony ook. Het gaat heel goed, maar eigenaar vind dat het anders moet.
Coconuts schreef:Ohja en antwoord op je vraag; Een paard kan om verschillende redenen trappen. Zoals ik al zei; Je weet maar nooit!
Waarom durft ze er trouwens niet naast maar wel erachter?
EngeltjeS schreef:Coconuts schreef:Heel eerlijk gezegd; Ik ken mijn paard ook door en door maar ik zou nooit iemand zo dicht achter haar laten werken.
Stel dát er iets gebeurd, het hoeft niet haar schuld te zijn, maar het paard kan ergens op reageren.
Je weet maar nooit..
Maar je ziet toch wanneer een paard iets doet? Als een paard schrikt, gaan ze rennen, (vlucht gedrag) en zullen dus niet naar achteren trappen?
Bedankt voor je reactie
en ik ben er ook op allert. En als ie iets spannend vind, laat ik haar naast hem lopen, naast zn hoofd.
Klopt, we zijn met lange lijnen bezigzij vind het heel leuk, pony ook. Het gaat heel goed, maar eigenaar vind dat het anders moet.
Tuurlijk, kan altijd gebeuren, maar het is maar een voorbeeld van iets waarop je niet gerekent hebt.