Ik zie toch echt een onderhals en weggedrukte rug... (of ik zal het grandioos fout hebben).
Maar als ik het goed heb, is dit dat echt de top?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, waar is dat trouwens goed voor?
Lekker afgestoken benen van de ruiter ook!
Equidea schreef:Maar als ik het goed heb, is dit dat echt de top?
jasmijn78 schreef:Equidea schreef:Maar als ik het goed heb, is dit dat echt de top?
Sja, ook toppers hebben wel eens een off day of een slecht moment....
Daarentegen staan ook hoogtepunten, anders reden ze niet aan de top.
Wat is nu je doel met dit topic?
celano schreef:Die eerste foto is afschuwelijk. De takt is volledig agwezig. Linksachter is al opgetild twerwijl rechtsvoor nog op de grond staat.

Ezumii schreef:Celano ik weet niet waar jij ziet dat linksachter opgetild is hoor? Want dan zou het paard wel een hele rare gang maken.
En x_mar, lijkt me handig als je je eens in de dressuur gaat in lezen wat er gevraagd wordt, voor je commentaar levert.
Ik snap echt het nut van dit topic niet, nu komen er waarschijnlijk 100 reacties met mensen die elkaar napraten maar er geen verstand van hebben, en dat over 2 momentopnames die de meeste van ons nog niet eens bij elkaar kunnen of willen rijden.
jasmijn78 schreef:Equidea schreef:Maar als ik het goed heb, is dit dat echt de top?
Sja, ook toppers hebben wel eens een off day of een slecht moment....
Daarentegen staan ook hoogtepunten, anders reden ze niet aan de top.
Wat is nu je doel met dit topic?

.Equidea schreef:Ik zie toch echt een onderhals en weggedrukte rug... (of ik zal het grandioos fout hebben).
Maar als ik het goed heb, is dit dat echt de top?
Equidea schreef:Of het beeld dat ik nu heb klopt... ?

shavira schreef:@ Equidea. Wat is in jouw ogen het antwoord dat je hebben wilt dan? (een goed antwoord??)