Porsche in 't kort:
- merrie
- 10 jaar oud
- Burggraaf x Irco Polo
Deze zomer hebben we weinig gereden, begin juli is ze behandeld door een ostheopate, Heleenxx hier op Bokt en zij heeft heel goed werk verricht. Porsche is een stuk losser geworden. 26 november a.s. komt Heleen voor een vervolgbehandeling om de puntjes op de i te zetten (hopelijk).
Ook heb ik mijn zadels laten doen, dus als 't goed is, kunnen we er straks weer vol tegenaan. Porsche is geen bewegingswonder en ik geen topruiter, maar we redden ons aardig.
Afgelopen weekend hadden we eindelijk weer een onderlinge wedstrijd. Kon ik mooi m'n jasje uittesten die ik van Bokker Eefjuh112 had overgenomen...
Helaas alleen foto's van 't losrijden want de binnenbak was te donker. We zijn M1 gestart en hadden 177 punten. Ze liep in de proef ook niet zo fijn als op 't voorterrein dus ik was heel tevreden met de punten. De galopfoto's waren helaas op 't verkeerde moment geschoten. Ok, genoeg gekletst... hier dan de foto's.
1. Bij de trailer, mét schaapje.

2. Net erop, aan 't instappen. Te weinig lengte in de hals, maar 't achterbeen komt er aardig bij...

3. Drafje

4.

5.

6. Kabouters met heule grote tanden.

7. Onderonsje met clubgenootje... jammer dat ze 't neusje er net te veel uit heeft.

10. Mijn persoonlijke favoriet. Ze mocht nog wel íets meer zakken van achteren maar op zich ben ik hier heel tevreden over...

11. En natuurlijk een speciaal plekje voor mijn geweldige gezelschap: Gett! Bedankt dat je de foto's wilde maken.

Ik heb nu weer een passende Pikeur Diana.
Idd jammer van het neusje soms.
wil ik ook