Stoere Kayne in het avondzonnetje! (en regen)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxtesssss

Stoere Kayne in het avondzonnetje! (en regen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-07 18:35

Kayne is een nu 3,5 jarige tinkerhengst, en eind november is hij 3 maanden ohz.
Hij oogt nog erg baby, hij is ook nog jong, dus we doen alles rustig op het gemakje.. Knipoog

Vandaag even gereden in het avondzonnetje, en in de regen ('t spoelde van de lucht en storm en hagel Scheve mond) Hij was braaf maar die hagel was toch wel eng Tong uitsteken al die kleine koude korreltjes..

Ik ben nog wat aan het kloten met mn houding, dan vooral het rechtop zitten en mn hand/armhouding. Dat zie je ook terug in de foto's..
Hij is ook nog wat onzeker in zn mond, en op mijn been ook. Komt dus nog vaak met zn hoofd omhoog, naarmate hij los is niet meer. Ik wil nog wel eens mn buitenhand hoger houden dan mn binnenhand, of binnenhand lager dan buitenhand. En mn binnenhand vastzetten ben ik ook errug goed in.. Bloos Maar ben hard aan het oefenen. Haha!

Afbeelding
1.

Afbeelding
2. Mn hand.. ( Boos! )

Afbeelding
3. AAAHH IT'S RAINING!! Blauw oog

Afbeelding
4. En toen brak de zon weer door.. Tong uitsteken

Afbeelding
5. Weer stappen (doen we veel, is toch de basis. Dat doen we dus erg veel..)

Afbeelding
6. Handen!!

Afbeelding
7. Ziet er best wel gespannen uit deze foto vind ik..

Afbeelding
8. Wat verruimen en los van voor. Hij komt dan echt helemaal van de grond af Haha! Hij heeft een geweldige draf, ben ook zeer benieuwd wat hij daar voor krijgt op de volgende keuring!

Afbeelding
9.

Afbeelding
10. Remmen!! Hij banjerd nog wel eens een beetje te hard door en dan zit er geen rem meer op Nagelbijten / Gniffelen Nu moet ik hem dus gewoon pal tegen het draad aan sturen, want dan stopt hij (hij weet dat er normaal stroom op staat) dus maken me mooi gebruik van Tong uitsteken

Ben benieuwd naar jullie (opbouwend) commentaar! Haha!

BiancUgo

Re: Stoere Kayne in het avondzonnetje! (en regen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 19:22

Leuk paardje alleen jammer dat sommige foto's net een beetje te donker zijn.
Probeer niet te veel naar beneden te kijken en voor de rest heb ik weinig op te merken volgende x foto's bij dag licht zou beter zijn voor commetaar Knipoog

Jullie zijn een leuke combinatie samen Haha!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 09:33

Er zitten al mooie stukken tussen Tessa Ja Party!!
Vind het een zeer gaaf dier en hij heeft idd zo van die ene foto,wel een mooie knappe gang erin zitten Ja Party!!
Idd denk om je handen,zoals foto 7..
Geef m dan maar eens been naar voren,dan komt hij er weer vanaf,van je hand.Weet niet of hij veel van dat soort stukken heeft?

Ik kom m iig snel eens bewonderen,vind hem erg gaaf!
( heb jij nwe chaps trouwens?)

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 18:30

BiancUgo: Dankje! Ja idd klopt dat de foto's beter bij daglicht kunnen maar t is al een slechte camera dus als het een beetje schemert worden de foto's al vet donker..

San: Thanx Haha! Ja heb nieuwe chaps en jodphurs die andere waren echt zo goed als overleden.. Nagelbijten / Gniffelen
Ja hij heeft idd snel dat hij bijna automatisch te diep komt, ook als ik maar iets te veel doorvraag komt hij te diep. Maar hij heeft ook dagen dat hij juist heel fijn is en dan gewoon mn hand echt meer aan het opzoeken is dan hoef ik maar aan te nemen en loopt hij lekker.. Maar ik vind het zelf ook nog moeilijk om te ontspannen zodra hij fijn loopt Ja

Maks_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 18:54

Heey
Erg leuk paardje hoor en ik vind die ene foto waarbij jij het gespannen vind lijken erg mee vallen, ik denk alleen dat jij dat op dat moment natuurlijk zelf het beste weet;)
Heel veel succes met hem verder maar ik denk dat dat zeker gaat lukken!

Echt een mooi beestje!

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 13:14

Dankje!

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 13:31

Ziet er goed uit! De foto die jij gespannen vindt komt denk ik door je handen. Je hebt ze daar behoorlijk ver uitelkaar.

Goed van je dat je veel met hem stapt! Ja Zeker omdat het hier om een tinker gaat. (Die over het algemeen later uitgegroeid zijn).

swenny34

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 13:45

Leuke foto's en je tinker heeft een leuk apart kleurtje!! Haha!