Vorige week is mn tinkie whitney voor het eerst geschoren,hartstikke braaf was ze daarbij zo voor de eerste keer.
Maar nu , als ik wil rijden begint ze als een gek te stijgeren...Dus hebik dr een lamvelletje onder de zadel gelegt , maar nog steeds stijgert ze nog steeds.
Afgelopen woensdag had ik les , nou hetzelfde verhaal weer stijgeren , dus zegt mn instructice eerst longeren dan is ze een beetje warm en daarna opstappen .
Zo gezegd zo gedaan , Vrijdags wilde ik gaan rijden dus k eerstl longeren ( met zadel+ lamsvel+dekje ) en daarna erop ik had mn teugels nog niet vasten ze begon al steeds hoger en hoger en ze sloeg steeds haar hals/hoofd tegen die van mij aan,waardoor ik er af viel en bewusteloos raakte
Ik afgevoerd door de ambulance nou niks gebroken wel wat scheve rug/nek wervels + hersenschudding , tand door mn lip en heel veel spierpijntjes
Maar wat moet ik nu....????
owja ze is 5 maanden drachtig maar...zou ze nu al aangeven dat ze niet meer wilt...????
Ben hier wel erg benieuwd na namelijk. De meeste paarden die ik heb gereden na het scheren had ik eerst een fleecedeken oid op met losrijden.