ook heb ik er geprobeerd om op mijn handen te letten, maar ze was behoorlijk fris met die wind, dus moest af en toe wel een flinke ophouding maken.
commentaar is uiteraard welkom, maar hoe het netjes.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

+:) 
Verder ziet het er heel goed uit! En je laarzen wil ik hebben

ziet er netjes uit...

, er zit nu alleen een ander bitje in, omdat ik het voor een ander paard gebruik momenteel...)
haha
Tumba schreef:Een stuk dieper gaan zitten lijkt mij...?
de foto's zijn vooral gemaakt in lichtrijmomenten, dan zit ik minder dan als ik ga doorzitten.
kan ik het een keer proberen... maar zoals ik al zei: dit is ook wel een goede controle of ik niet te sterk in ga werken LiSSy schreef:Ellis: misschien kan ik die neusriem aan mijn hoofdstel maken? als de kleur bruin overeenkomt tenmistekan ik het een keer proberen... maar zoals ik al zei: dit is ook wel een goede controle of ik niet te sterk in ga werken
LiSSy schreef:op foto 5 wilde ze er vandoor schieten omdat ze die hoek "eng"vond. ik druk daar mijn binnenbeen er al in, maar als ik haar dan niet ff flink doorvraag schiet ze alsnog als een idioot weg.
ze is 7 en is nu ruim een jaar onder het zadel. het is wel een behoorlijk pittige dame en met die wind is ze nog frisser dan anders