Pien@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anniek_14

Pien@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 21:52

Voor het eerst op bokt,

De lieve haflinger van mijn vriendin.
Helaast moest ze haar verkopen.

Ik vond het erg leuk om gewoon de foto's te plaatsen.
Ze was echt ontzettend lief.

Even wat over onze lieve haflinger
Sarina van het Zuidland (V.Aktief) 11 jaar oud.

Nou hier zijn een paar foto's.

[img]D:\Documents and Settings\anniek\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Pienie en floor\IMG_0610.jpg[/img]

[img]D:\Documents and Settings\anniek\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Pienie en floor\IMG_0611.jpg[/img]

[img]D:\Documents and Settings\anniek\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Pienie en floor\IMG_0612.jpg[/img]

[img]D:\Documents and Settings\anniek\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Pienie en floor\IMG_0613.jpg[/img]

[img]D:\Documents and Settings\anniek\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Pienie en floor\IMG_0614.jpg[/img]

[img]D:\Documents and Settings\anniek\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Pienie en floor\IMG_0616.jpg[/img]

[img]D:\Documents and Settings\anniek\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Pienie en floor\IMG_0617.jpg[/img]

[img]D:\Documents and Settings\anniek\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Pienie en floor\IMG_0618.jpg[/img]

[img]D:\Documents and Settings\anniek\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Pienie en floor\IMG_0619.jpg[/img]

[img]D:\Documents and Settings\anniek\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Pienie en floor\IMG_0620.jpg[/img]

[img]D:\Documents and Settings\anniek\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Pienie en floor\IMG_0622.jpg[/img]

[img]D:\Documents and Settings\anniek\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Pienie en floor\IMG_0624.jpg[/img]

[img]D:\Documents and Settings\anniek\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Pienie en floor\IMG_0625.jpg[/img]

[img]D:\Documents and Settings\anniek\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Pienie en floor\IMG_0626.jpg[/img]

[img]D:\Documents and Settings\anniek\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Pienie en floor\IMG_0627.jpg[/img]

[img]D:\Documents and Settings\anniek\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Pienie en floor\IMG_0628.jpg[/img]

Wat is ze toch ontzettend lief
Graag commentaar en reacties Maar hou het netjes
Laatst bijgewerkt door Anniek_14 op 10-11-07 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

pompompom

Re: Pien@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 21:54

je foto's doen het niet. je moet de hele link er tussen zetten, niet alleen het nummer van de afbeelding.

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 21:55

Je foto's doen het bij mij niet..

Je moet de link van de foto neer zetten. Rechter muis knop op de foto die je op bijv. http://www.mijnalbum.nl hebt staan en dan die link tussen de haakjes neer zetten

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:10

Volgens mij heb je deze foto's rechtstreeks van je computer? Je moet ze wel eerst op een publieke website hebben staan(mijnalbum.nl, imageshack.us etc.), op een server oid werkt ook niet. Miss dat even proberen en dan nieuw topic openen? Knipoog Want denk dat je inmiddels niet meer kan bewerken..

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 03:54

Je moet de foto's eerst op mijnalbum of imageshack zetten voor je ze kunt laten zien. Rechtstreeks vanuit je afbeeldingen werkt niet.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 17:21

anneliesdj schreef:
Je moet de foto's eerst op mijnalbum of imageshack zetten voor je ze kunt laten zien. Rechtstreeks vanuit je afbeeldingen werkt niet.

Inderdaad.
Zodra je ze ergens geüpload hebt kun je ze hier in een nieuw topic plaatsen.
Ik zet hier een slotje op.