Ik was stik en stik zenuwachtig, had amper geslapen die nacht en barstte ook nog eens van de koppijn, kortom, ik had er zin in

Sinds januari van dit jaar lessen we bij nelis op bokt, alleen niet zo vaak als ik wel zou willen. we zijn allebei erg druk, ik met mijn studie en mijn dressuurlessen, zij met onregelmatige werktijden en haar eigen spring- en sgw-wedstrijden. Ik denk dat we alles bij elkaar nu zo'n 10 lessen gereden hebben, waarbij we echt letterlijk met sprongen vooruit zijn gegaan.
Duvel kon vrij onbestuurbaar zijn met springen, hij maakte zich dan enorm lang, sprong heel vlak, het leek meer op laagvliegen dan rustig rondrijden zeg maar (daarbij ging ik plat op zijn nek liggen zo ongeveer en gaf op de verkeerde momenten been).
Omdat we zo enorm vooruit zijn gegaan, wilde ik erg graag weer eens voor een wedstrijd inschrijven, maar stiekum vond ik dat ook wel erg spannend. Na heel lang twijfelen heb ik me dus ingeschreven voor de springwedstrijd bij ons op stal, zal ik nu B doen of oefen? Uiteindelijk toch voor het B parcours gekozen, met in gedachten dat als het echt niet goed zou gaan, ik altijd nog alsnog het oefenparcours erachteraan zou kunnen doen.
Nou, het ging beter dan verwacht, ik reed het eerste parcours gewoon foutloos rond en meteen erachteraan de barrage ook foutloos!
Tweede parcours hadden we helaas een balk, maar ik was toch al supertrots op mezelf en op Duvel.
En bij de prijstuitreiking bleek ik ook nog eens de hoogste punten voor stijl te hebben (49) en dus met de eerste prijs naar huis te gaan

Nou genoeg gelült, hier de foto's:
Hindernis 2:

Hindernis 4:

Hindernis 5 (charmante billen
)
Hindernis 7 (is inderdaad 5 vanaf de andere kant)

Barrage:
Hindernis 2:

Hindernis 7

Tweede parcours:
Hindernis 4

En nogmaals hindernis 7

En de prijstuitreiking:

Uiteraard is commentaar toegestaan, maar probeer het opbouwend te houden, zodat ik er iets van kan leren
Inmiddels al een beetje weggetrokken? 

Ik ben niet echt een springruiter, dus echt iets nuttigs kan ik je niet zeggen... Vind het er wel fijn en netjes uit zien