Onder het mom van ''beter laat dan nooit'' wil ik jullie graag nog een paar mooie foto's laten zien van 5 sept. 2007
! Nadat ik de brabantse kampioenschappen had gereden kreeg ik een tijdje later een brief van de knhs met als mededeling dat ik gescout was voor de rabobank talentendag 5 september 2007 in Ermelo..
gillen en rennen door de straat en ons huis waren de gevolgen van dat nieuws
ik was gewoon alleen al super blij dat ik daar heb mogen rijden
! 5 September zijn we daar ook naartoe gegaan en het was een superleuke ervaring
voor ons allebei ! We kregen training van Johan Rockx
een super aardige man
.. we hebben ook veel geleerd en handige tips gehad, ik vond het heel fijn gaan maar soleil was iets te ontspannen en een beetje moe, waardoor ze ging duiken en het moeilijk was haar in de oprichting te houden
nooit eerder last van gehad
meestal is ze veelste heet en wil ze alleen maar lopen lopen lopen.. nouja toch had ik er een fijn gevoel over en het maakte mij nieteens zoveel uit of ik nou door was of niet
ik vond het al een hele eer om daar te mogen rijden met mijn Soleiltje
Het viel me dan ook niet zwaar toen we te horen kregen dat we niet door waren naar de wintertrainingen
!Genoeg geouwehoert
foto's
wat dieper ingesteld wijken
jaja dat doen we ook 

Drafje

Charmant klikmoment
.. als ik klik schiet ze haar achterbeentje er heel vlug onder.. heb ik haar geleerd
om de achterkant actief te houden ook zonder zweepje in de proef ! d.m.v korte ophouding, toestaan, klikje 

Travers
mooi moment vind ik zelf

Galopje

Woow ik zie iets interressants

Galopappuyement

Klaaar
! Brave Pony ! ** Soleil & jill ondekken Esmee & Saskia
**
Deze foto's zijn gemaakt door Saskia van Hippoinvision ( SaskiaKur hier op bokt )! Hardstikke bedankt Saskia
! Site; ! http://www.hippoinvision.nl Ook wil ik Esmee ( Charlieb0y hier op bokt ) heel erg bedanken
voor de mooie foto's! Helaas kan ik van haar schitterende werk geen foto's plaatsen
die staan op een andere pc en die is momenteel gaar! Haar site is; http://www.efotografie.moonfruit.com !Het werk van deze 2 meiden is zeker een aanrader
!Ik hoop dat ik jullie een beetje heb vermaakt

Wil je ook een berichtje achterlaten
?Commentaar mag
Hou het gezelliggg
!
Ze ziet der ook braaf uit voor haar doen

!
Hahaha nee hoor grapje ..