Hier weer een keertje mijn fjordenbeest die sinds juni echt onder het zadel is, we gaan de laatste tijd best vooruit, het gaat hem steeds wat makkelijker af en we kunnen ondertussen ook een ritje buiten maken. Soms gaat ie al wat nageeflijk lopen, maar eigenwijs kan ie ook best zijn
Ik heb hem van veulen af aan en heb hem ook zelf zadelmak gemaakt op ons gemak. Oh ja het Zwarte paardje is van een vriendin en die is pas net onder het zadel en staat nog maar net een week bij ons op stal.Commentaar mag, maar ik vind het prettig als het onderbouwd en vriendelijk is en onze ambitie is absoluut niet de top te halen maar voornamelijk lekker genieten van elkaar!
Eerst lekker stappen

Daarna beetje aan het werk gegaan

En lekker even buiten uitstappen, mijn vriendin voor de eerste keer op die van haar naar buiten, vandaar dat ze aan een lijntje zit.

Foto's zijn niet helemaal geweldig maar mijn vriend had niet de juiste instellingen op het toestel gezet helaas, maar ze zijn toch wel leuk geworden enne let niet te erg op mijn rode kop
Groetjes Thessa en Aike

, ben er hard op aan het oefenen om ze wat beter aangesloten te houden.
ziet er goed uit!
Daarbij Is Aike nogal erg wiebelig en erg flexibel waardoor je een beetje van rechts naar links hobbelt op zijn rug.