Powny at work @ onderlinge wedstrijd op stal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eilatan

Powny at work @ onderlinge wedstrijd op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 21:47

We hadden op stal een zeer gezellige onderlinge wedstrijd!
Omdat ik een jaar amper op mijn paard Flower heb gereden; en enkelt in het bos, verwachte ik zeer weinig.

Powny is 5 en een half, connemara x warmbloed. Ze word gereden met een Hack om medische redenen; ik weet wat men denkt van een Hack, maar voor mijn pony is niet pijnlijk en het vriendelijkste tuig wat ook duidelijk voor haar is. We reden een B proef, en hebben hier nog 195 punten voor gekregen.

Ze liep best lekker Lachen Ben pas sinds paar maandjes compleet overgestapt op hack door een voorval; en ik moet zeggen, ze gaat ineens met sprongen vooruit. De galop is nog wel moeilijk; rechtdoor in het bos prima maar in de bak is ze nog niet echt geoefend in haha.
Afbeelding
mn houding Sigaar Als ik bang bent dat ze gaat schrikken zit ik dus zo :s Met de hack doet ze dat eigenlijk niet meer, maar toch he, die hoek in de bak was vroeger taboe Knipoog
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en weer terug in stal met meuslitjes (is wel duidelijk hoe dat gat in haar manen komt...)
Afbeelding

Onze grote winnaar vandaag was dit ontzettend schattige meisje,
die tweede geworden was met haar eigen pony:
Afbeelding
en eerste met onze grote vriend
Afbeelding

En geloof het of niet, maar ze reed helemaal zelf, ook op de belg, stap en draf, slalomde zonder fouten. Echt super goed. Op haar eigen ponytje doet ze ook gewoon echt alles, incl galop.

Illusion

Re: Powny at work @ onderlinge wedstrijd op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:50

je hebt een mooie paardje Knipoog het ziet er ook netjes uit.
let alleen wel op je houding Knipoog

dat meisje Haha! oehhh zo schattig.. op die shet met alles roze Vingers aflikken en op de belg!
echt heel knap van haar!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:52

Wat een geweldig gezicht die kleine meid. Op beide paarden (pony) zit ze er stoer op.
Jou foto's zien er trouwens ook fijn uit. Maar wat een verhaal over die hack zeg. Wat mij betreft moet iedereen lekker zelf weten waar ze mee rijden. Het ziet er niet uit als of je niet om kan gaan met de hack dus veel succes er mee.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:52

3 mooie combinaties!
Echt waanzinnig dat ze die grote zo kan rijden Afgod

Chonelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:55

Leuk paardje, loopt netjes, je geeft zelf al aan dat er nog wel gewerkt moet worden aan jouw houding. Succes daarmee!
Superknap van dat kleine meisje, lief op dat shetje! alleen op die belg Verward ziet er wel eng uit

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 22:08

haha, niets engs aan hoor!

belg is een oudje, die doet echt geen stap verkeerd, en ze had ook gewoon controle! Hoe stom het ook kan klinken Knipoog natuurtalentje hoor, die kleine!

En mijn houding ja, haha, de enige foto waar het echt goed op te zien is is ook een HELE slechte Tong uitsteken Zit normaal echt niet zo hoor, maar ik ben zo bang dat ze in die hoek wegsprint; dat is een hele lange tijd nogal gewoonte van der geweest

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 22:13

Ziet er netjes uit!
Wat een lekker mupke!
Mooi hoor op dat kleine pony'tje!
Is het je eigen dochter?
Onze meid is drie en heeft een Welshke; ik hoop dat ze blijft rijden; zou haar ook wel eens op zo'n Belg willen zien Haha! .

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 22:17

haha nee, ik heb gelukkig geen kinderen haha Knipoog

Maar ik vond dit gewoon fantastisch om te zien! Die oude belg is ook zo lief voor haar. Ze kan er ook gewoon zelf af, en hem dan meenemen, hij past echt op haar.
Overigens heeft de belg nog voor rijkswaterstaat gewerkt (bomen versleept) die is echt bomproof.

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 22:19

Dat kindje is echt gewoon te schattig! Haha!
Jou paard loopt netjes! Jullie zijn een leuke combi

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 22:22

Jouw paardje loopt echt keurig. Hij gebruikt zijn achterhand erg goed. Dat kan je mooi zien op die tweede foto! Compliment hoor.

Jouw houding geef je zelf al aan dus...

Bij die foto Shet moest ik al lachen, scroll ik naar beneden. Hahaha. Ziet er echt fantastisch uit. Ze komt niet eens met haar benen voorbij het zadel...

Maaruh, kan zijn dat ik het verkeerd zie hoor. Maar heeft dat kindje nou sporen om? Dat lijkt me dan weer wat minder. Maargoed, het blijft een mooi gezicht. Jong geleerd is oud gedaan.

gizmo_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 22:24

Leuke combinatie!!!!!!!!!!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 22:29

Je pony ziet er goed uit, en als hij beter op hackemore loopt dan moet je maar met hackemore blijven rijden.
En die meid is gewoon stoer *LOL*

neutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 22:29

dat meisje!!!
wat een schatje op die belg Vork
Bloos lief zeg

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 22:30

_Sigrid_ schreef:
Maaruh, kan zijn dat ik het verkeerd zie hoor. Maar heeft dat kindje nou sporen om? Dat lijkt me dan weer wat minder. Maargoed, het blijft een mooi gezicht. Jong geleerd is oud gedaan.

Yups, geen idee waarom eerlijk gezegt. Nu komt ze bij beide dieren niet met haar pootjes onder het zadel uit hihi, maar handig is idd anders.

Oh en Flower kan die kont nog wel meer gebruiken hoor Knipoog Ze stapt wel ' ruim' maar ze kan haar voorbenen veel verder naar voren zegmaar houden als ze wat meer gaat zitten.. Maarja, ze is 5 en nog niet erg ver in onderricht en met een flinke partij schouders die ze graag gebruikt, en een arm zalig kontje die ze liever achterwege laat Knipoog

ingrid_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 09:09

Hey Romy, da's lang geleden! Ik zie dat je weer op de Knardijk staat? Flower ziet er super uit zeg, wat een knapperd is het geworden, een stuk volwassener dan de laatste keer dat ik 'r zag. Vooral op foto 2 is 't echt een sportpowny Lachen Vond de jury blijkbaar ook, nette punten Lachen!
x I.

_Orlando_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 09:19

Leuk paardje hebt je! ziet er netjes uit en dat kleine meisjee super echt lieff:)

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 10:53

ingrid_ schreef:
Hey Romy, da's lang geleden! Ik zie dat je weer op de Knardijk staat? Flower ziet er super uit zeg, wat een knapperd is het geworden, een stuk volwassener dan de laatste keer dat ik 'r zag. Vooral op foto 2 is 't echt een sportpowny Lachen Vond de jury blijkbaar ook, nette punten Lachen!
x I.

Hey ingrid!!

Jaa ze is wel aardig veranderd he! Ik ben weer terug op de knardijk idd; sinds de zomer vakantie. Knardijk is toch de stal waar ze zich het lekkerst voelt; dus ze is weer terug Knipoog Als je weer een keer langs wil komen trouwens, gewoon doen hoor!

de rest, thanx Knipoog

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 11:35

Ziet er lekker ontspannen gereden uit hoor!
De rest: je zegt het zelf al! Dus verder geen commentaar!

Ennuh over dat meissie: tja, daar is ook alles al over gezegd! Maar wel erg leuk!

ingrid_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 10:00

Toydoll schreef:
Jaa ze is wel aardig veranderd he! Ik ben weer terug op de knardijk idd; sinds de zomer vakantie. Knardijk is toch de stal waar ze zich het lekkerst voelt; dus ze is weer terug Knipoog Als je weer een keer langs wil komen trouwens, gewoon doen hoor!

Ik kom binnenkort wel een keertje kijken, lijkt me leuk! Haha!