Omdat ik een jaar amper op mijn paard Flower heb gereden; en enkelt in het bos, verwachte ik zeer weinig.
Powny is 5 en een half, connemara x warmbloed. Ze word gereden met een Hack om medische redenen; ik weet wat men denkt van een Hack, maar voor mijn pony is niet pijnlijk en het vriendelijkste tuig wat ook duidelijk voor haar is. We reden een B proef, en hebben hier nog 195 punten voor gekregen.
Ze liep best lekker
Ben pas sinds paar maandjes compleet overgestapt op hack door een voorval; en ik moet zeggen, ze gaat ineens met sprongen vooruit. De galop is nog wel moeilijk; rechtdoor in het bos prima maar in de bak is ze nog niet echt geoefend in haha. 
mn houding
Als ik bang bent dat ze gaat schrikken zit ik dus zo :s Met de hack doet ze dat eigenlijk niet meer, maar toch he, die hoek in de bak was vroeger taboe 

en weer terug in stal met meuslitjes (is wel duidelijk hoe dat gat in haar manen komt...)

Onze grote winnaar vandaag was dit ontzettend schattige meisje,
die tweede geworden was met haar eigen pony:

en eerste met onze grote vriend

En geloof het of niet, maar ze reed helemaal zelf, ook op de belg, stap en draf, slalomde zonder fouten. Echt super goed. Op haar eigen ponytje doet ze ook gewoon echt alles, incl galop.
oehhh zo schattig.. op die shet met alles roze
en op de belg!
ziet er wel eng uit
Zit normaal echt niet zo hoor, maar ik ben zo bang dat ze in die hoek wegsprint; dat is een hele lange tijd nogal gewoonte van der geweest
lief zeg