ik ben het weer wiseguy
zie mijn vorig topic viewtopic.php?f=10&t=842803&hilit= .Mijn baas en ik zijn weer hard verder wezen trainen.
We zijn bezig met het wat meer opgerichter en constanter lopen van mij (ik ga namelijk nu af en toe een beetje hangen omdat laag lopen mij veelste lekker is
)Omdat ik opgerichter lopen erg moeilijk vind begin ik een beetje te klieren en wordt ik wat sterker op zich wel logisch toch?
Rhonda ilzjuh hier op bokt van RWDesign kwam ons gister weer lastig vallen.
Het grappige was dat het rond kwart voor 5 was dat we gingen rijden en dat het wat schemeriger werd alleen op de foto's lijkt het wel snachts
Omdat mijn baas er toch wel leuke plaatjes tussen vond zitten vond ze het wel leuk om nog een topic te plaatsen nu we een maand verder zijn vooral omdat ik nu ook laag blijf bij de middendraf!!!!
Ook gaat mij baas toch weer proberen de zweep er bij te pakken het valt haar op dat zodra ik lekker loop haar sporen tegen mijn buik aan zitten. de reden dat we met sporen zijn gaan rijden:
Citaat:mijn beenligging is idd niet perfect dat weet ik .
maar aangezien hij het erg lekker vind om op de voorhand te lopen en niet actief genoeg is op de achterhand was mij geadviseerd om met een zweepje te gaan rijden.
helaas was dit totaal geen succes hij ging alleen maar hard en er was geen ontspanning meer te vinden.
zweepje is snel weer weg gegaan maar jammer genoeg luister hij nog niet goed genoeg naar het been we zijn hier druk mee bezig maar hierdoor (omdat hij aan de teugel zo lekker vind) gaat hij steeds lager lopen en veelte diep.
dit is natuurlijk niet de bedoeling
nu ik een spoortje heb luistert hij beter moet alleen nog wel *veel* mijn been er bij houden
en ik heb helaas de neiging om dan me hakken op te gaan trekken en dus het spoortje tegen zijn buik aan te houden.
we zijn er erg druk mee bezig om dit bij mij eruit te krijgen , hij geeft wonden of plekken bij zijn buik en er zitten ook geen haren op mijn spoortjes dus gelukkig ben ik er niet te streng mee
Nou genoeg gelult hier komen de foto's !!!
houd er even rekening mee dat ik een 4 jarige ben !! en vanaf mei 2007 goed onder het zadel loop

op de volte

Het strekken

achter over zitten baas!

dit willen we zien !
alleen mijn baas haar benen

weer strekken

Teugels aan het vieren voor het halsstrekken!

en een doorweekt paard ! met een flitsend effect !

baas mag ik me stal in?

bedankt voor het kijken !!
en houd het vriendelijk en netje aub

!
!

)
Hoewel het natuurlijk altijd beter kan, dus blijf erop oefenen (maar dat snapte je zelf vast ook wel
)