Ik heb hem nu een maand, heb hem toch al een stuk beter leren kennen, maar het wel een echte kleuter hoor, en uitproberen poeh, maar het is wel superleuk, zo'n puppie
Vorige week zaterdag weer voor de tweede keer erop gestapt nadat ik een week op krukken heb gelopen (Hij had op m'n voet gestaan). Was echt enorm blij dat ik er weer op kon.
Het zijn neit geweldige foto's, de les ging ook niet super goed, maar ben toch trots op Wilano dat hij zo snel vooruitgaat!
Hij is ongeveer een half jaartje onder het zadel en ik rij hem nu sinds een maand (waarvna anderhalf week niet gereden)
Vanavond hebben wij op stal een Kur/Pasdedeux avond. Iedereen van stal mag meedoen, ik doe ook mee met een vriend van mij. WIj gaan als Michael jackson(ik) en Madonna(Die vriend). Ben echt benieuwd. Het is gewoon een simpel proefje met wat voltes, maar hij vind het geweldig joh met dat andere paard
Nou, hier dan maar eens de foto's
1. Eerst even een beetje oppakken in stap

2. Een rechte lijn rijden, moet toch zeggen dat hij al een aardige goede balans heeft.

3. Rustig drafje

4. Iets meer stelling vragen

5. Hihaaa, Lekker galopjee( Vind hij erg leuk om dan lekker hard te gaan!)

6. Braaaaaf paard!

7. Jaa, dat is een lekker drafje!

8. Hij kan ook rustig galopperen

9. Maar hij gaat toch liever lekker hard

10. EN dit was de eerste keer dat ik er op stal op zat, lekker gespannen

We hebben nu 2 keer les gehad. Ik vind dat we in die korte tijd toch wel vooruitn zijn gegaan, hij let beter op en hij laat zn hals al wat meer zakken, en halsstrekken gaat ook helemaal de goede kant op!
En, wat vinden jullie?
)