eerst even een klein beetje geschiedenis
ik verzorg Surprise nou bijna 3 jaar en we hebben nu 2 jaar gestart.
nu zul je wel denken van dat schiet ook niet op na 2 jaar nog in de B maar we hebben
pas 9 wedstrijden gereden i.v.m geen vervoer. het eerste jaar was voor ons allebei helemaal
nieuw. paardlief was nog nooit op een trailer geweest en ga zo maar door. ook alles
wat ik bij hem erin stop word in de les de volgende dag in een manege les er al weer uitgereden.
maar nu dan even over zondag.
we reden 2 proeven bij dezelfde jury.
-eerste proef ging erg goed. het tempo zat er lekker in (wat altijd het probleem was)
alleen vergat ik 1 keer door te zitten.
-tweede proef ging ook goed. meneer liep nu nog meer op zijn eigen benen waardoor er al veel meer kracht van achter kwam. alleen werd hij bij het halstrekken wat rennerig.
allebei de proeven werden beloond met 180punten had wel wat verschil verwacht maar mag zeker niet klagen. onze teller staat nu op B+4. ja ja we komen er wel.
genoeg verteld hier de foto's (staan niet op volgorde)
1

2

teugels op maat maken
3

4

5

afgroeten. surprise groette ook af door te hinninken
6

7

8

9
10

een moe hoofdje na de proef
11

vriendjes voor het leven 12

13

en weer terug op stal op de poestplaats
en even een bedankje voor mandy (jublover) voor het voorlezen en celine (meline) voor het maken van de foto's en het lichter maken want zo waren de foto's eerst:
14

een berichtje zou erg leuk zijn. commentaar is van harte welkom als het maar opbouwend is. want er zijn nog vast genoeg dingen waar aan gewerkt moet worden want we zijn nog lang niet bij de top

haha, te druk

)