Texas is een nu 7 jarige merrie...toen ze 3/4 was heb ik haar zadelmak gemaakt, en ben ik er voor de eerste keer op gegaan. Dat ging toen allemaal super netjes! Texas was heel braaf en vertrouwde mij heel goed. Ik ken haar al vanaf veulen af aan, toen was ze bang voor alles en heb ik er tot nu toe alles zelf geleerd
Omdat, ze wat tegenslagen had (en elk jaar een veulen en in het begin nog geen rijbak) zoals, fotosensibiliteit sporen op haar rug (wat gevoelige plekken) en ook een jaar erg aan de magere kant was is nu eigenlijk pas het moment geweest om er eens op te pakken.
Veulen is eraf, ik heb haar weer opgepakt met longeren, en na een paar weken voor het eerst er weer op. Tex gaf geen kick! was heel braaf aan de longe dus 2 keer wat rondjes gestapt aan de longe en wat gedraafd.
Vandaag zijn we voor het eerst weer los gegaan. Ik moet zeggen ze loopt netjes op haar eigen beentje reageert aardig op de hulpen (liever lui dan moe paard) en soms denk ze dat ze klaar is
Vandaag wat van hand veranderd ook geprobeerd, beetje met mijn gewicht gespeeld en ze deed het super braaf!
Zou zeggen hier wat foto`s! en brand maar los...maar wel lief
Foto`s zijn achteruit gegaan door mijnalbum!!!!

Na eerst gewandeld te hebben en wat gelongeerd, los erop!!

Hier schoot ze onder mijn kont weg

en weer uitstappen....
uiteraard hebben we op alle kanten gestapt en gedraafd maar niet overal zijn foto`s van....fotograaf die en foto`s moet maken en tex in de gaten moet houden is niet altijd makkelijk!!
)
dat zie je wel 
Tenminste, van wat ik zo kan zien heeft ze een kort staartje.