Umi (v. Gribaldi)&ik @springen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

Umi (v. Gribaldi)&ik @springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-07 13:14

Ik had al een hele tijd niet meer gesprongen. Door een val tijdens een springles (met pony) durfde ik het eigenlijk niet meer zo goed. Omdat m'n paard het zo leuk vindt, en de laatste tijd alleen dressuurmatig gereden wordt vond ik het wel goed om een keer te springen. De foto's zijn niet van het begin. Eerste paar minuten zat ik erop, daarna Chantal, en op t laatst ben ik er nog een keer op gegaan voor de foto.

Afbeelding
Nagelbijten / Gniffelen hier ben ik zelf ook aan t springen Tong uitsteken vindt dat ik wel wat lager mag staan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aan m'n houding wordt nog gewerkt Tong uitsteken ben al lang blij dat ik weer met haar spring.
Umi mag haar beentjes wel wat meer inklappen Clown.

viperlover

Re: Umi (v. Gribaldi)&ik @springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 13:21

hoi,

Ziet er goed uit hoor Knipoog

Komt vast wel weer goed met het springen! Pling

Succes!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 13:23

Als je de hindernis wat hoger op trekt, dan springt ze prachtig met haar beentjes denk ik!! Ziet er goed uit Rachel!!

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 14:42

Wat een leuke Gribaldi.

Mijn zusje heeft ook een Gribaldi die het leuk vind om te springen. Daarom heeft ze vorige week meegedaan met een oefenparcours (70 cm). Ging heel goed voor de eerste keer, 3 balken.

Ze vond niets eng en wilde ook niet stoppen. Wie weet kunnen die Gribaldi's ook nog goed springen.

Succes verder.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 14:48

goed hoor dat je weer bent begonnen met springen!
Je geeft zelf al aan dat je iets te veel uit het zadel komt. probeer ook nog je voeten recht te houden en miss iets meer teugel mee geven. Maar het ziet er echt niet verkeerd uit weer voor de eerste keer!
succes!

Leoontjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 15:01

Ziet er goed uit.

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 22:48

He rachel leuk dat je 't toch hebt aangedurfd Haha!
Denk dat het voor jouzelf fijner is om wat meer steun aan je zadel te hebben, dus ik zou je beugels een paar gaatjes korter doen (of een ander zadel zou helemaal handig zijn). Succes nog Lachen

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 07:18

He rachel,
Ziet er leuk uit, umi heeft er plezier in Lachen Probeer je benen en voeten recht te houden.
Ziet er leuk uit!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-07 13:03

lizzy1 schreef:
Wat een leuke Gribaldi.

Mijn zusje heeft ook een Gribaldi die het leuk vind om te springen. Daarom heeft ze vorige week meegedaan met een oefenparcours (70 cm). Ging heel goed voor de eerste keer, 3 balken.

Ze vond niets eng en wilde ook niet stoppen. Wie weet kunnen die Gribaldi's ook nog goed springen.

Succes verder.

Gribaldi's kunnen zeker goed springen Haha!. T is jammer dat ik daar niet mee verder wil, dat laat ik aan de bijrijdster over Tong uitsteken (als ze het wil)

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-07 13:04

@Vera: meer steun vindt ik zelf idd wel fijner. Heb hier het dressuurzadel op. Springzadel heb ik wel maar die wil ik eerst aan laten passen voordat ik er weer mee rijdt.