Het is alweer een tijdje terug, maar omdat ik vandaag de foto`s van een vriendin gekregen heb, kan ik ze aan jullie laten zien.
Ten eerste moet ik vermelden, dat ik absoluut geen springervaring heb en me er eigenlijk niet genoeg in verdiep om over mezelf te zeggen dat ik het ook echt goed kan
Het hoogste wat ik ooit gestart had hiervoor was 50cm. Niet hoog dus. Nu besloot ik om mezelf in het diepe te gooien, Gab kan het supper goed, alleen ik niet
maargoed ik melde me aan voor 70 en 80 cm. Beide klassen fout en stijl. In de klasse 70 cm waren er 12 starts en in de 80 cm 9. Sja allemaal ervaren springruitertjes, kom ik aan met mijn dressuur zadel en ervaring. XD
Oppwarming ging wel aardig, de dag ervoor hadden we dressuur gereden (1e klasse gewonnen en 2e klasse 2e plaats) Maargoed hij was wel aardig los. Na een kleine 40 min inrijden en veel stappen mochten we starten in de 70 cm. We waren foutloos en hadden 79% wat een 4e plaats werd. Niet slecht.
80 cm daarintegen, ging zoals verwacht. 1 weigering bij een oxer, typisch. Maargoed 75% en een 7e plaats. Niet verkeerd haha.
Ik moet zeggen dat ik tevreden was, had daarna wel erge pijn in mijn kont van dat dressuur zadel, nooit meer dus!
Verbeteringspunten:
1 Die kapstokken, komen van mijn rugafwijking vandaan. En nee ik prik mijn paard dus niet lek.
2 Meer meegeven in de sprong (was een beetje bang
)Hier de foto`s:
1
Ons nieuwe borsttuig en hoofdstel, snoeppig hè?2
Dè sprong
3
Die tenen, haha.4
Wat ie hier nu doet?5
HowaaHet zijn helaas niet veel picz, maargoed, heb je toch een idruk.
Je mag commentaar geven, maar houd er rekening mee dat ik een dressuurmiep ben. Haha
Je houding is idd nog niet wat het moet zijn, maar ik vind het erg leuk dat je het doet en het ziet er best leuk uit