Het is alweer een tijdje geleden dat ik een topic heb geplaatst dus dacht ik laat ik mijn nieuwe foto's maar eens plaatsen.
Ik vind ze zelf erg mooi dus hoop dat jullie dat ook vinden, het zijn wel foto's van een echte foto's dus de kwaliteit is niet heel goed maar toch wilde ik ze met jullie delen.
De foto's zijn van een onderlinge wedstrijd ( de Fintro Trophy) in Lier speciaal voor friese paarden. Ik heb meegedaan in de B en ik ben super tevreden. Vorig jaar gin ik keihard door de bak heen op dat plek en moest ik moeite doen om over haar heen te kunnen kijken. Deze keer was ze veel meer ontspannen en af en toe nog wel wat stres maar al heel veel minder. Ik had mijn eerste proef 177 punten en 9de en de tweede proef 185 punten en 6de, hoewel voor mijn gevoel de eerste beter ging maar ja ik ben gewoon super tevreden met hoe ze zich heeft gedragen. En hopelijk gaat het de volgende keer nog beter.
Hier zijn dan de foto's ik hoop dat jullie ze net zo mooi vinden als ik. (foto's zijn van het losrijden)

Het zijn er jammer genoeg maar 2 maar ik vind ze echt supermooi en ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Margo en Matsje