DenisSjje schreef:Ik snap je eigenlijk niet..Ik heb het geprobeert vandaag iets naar achteren maar dan gaat hij raar lopen...Dus dat vind hij zelf zo fijn.En ik singel hem nog niet strak..maar een beetje losjes,omdat hij het heel erg wennen vind..
Leuke shet, doet het ook leuk

Vergeet niet dat het 'beleren voor de wagen' niet iets is wat je zomaar even zelf kan doen, daar heb je écht professionele hulp bij nodig als je er geen ervaring mee hebt....
Dat 'raar lopen' komt omdat hij er dus nog aan moet wennen. Het schoftje hoort écht ietsje naar achteren toe, geloof de meerderheid nou maar, wij roepen dat heus niet omdat wij er geen verstand van hebben

En je hoeft niet súperstrak aan te singelen, maar alsjeblíeft niet losjes, dat gaan alleen maar schuiven en schuren. Een singel moet gewoon goed vastzitten, te losjes belemmerd hem júist in de beweging en kan dus flinke wonden/schuurplekken e.d. veroorzaken.
De singel zelf vind ik veels te dun, waar is trouwens je buitensingel? Die heb je voor het longeren juist niet nodig hoor, maar wel bij het aangespannen werk.
volgens mij is dit zo'n typisch tuigje van 90 euro.... singels en cruciale punten zijn vaak dun en vrij breekbaar, hard leer, niet soepel....