Bouke (Fries) @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stitatio

Bouke (Fries) @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 21:32

Hee!
Ik rijd sinds een jaartje een fries Bouke. Hij is nu 12 maar is altijd voor de koets gebruikt. (http://www.trouw-koetsen.nl)
Pas sinds ik hem rijd zijn we een beetje bezig met dressuur! In het begin was het nog erg wennen maar het gaat al stukken beter!
We hebben nu 2x in de week les en zijn vooral bezig met ontspanning, aangezien hij al die jaren gewoon met zijn hoofd heel hoog heeft kunnen lopen.

Mijn eigen punten:
*Hakken uitdrukken
*Handen rechtop
*NIET zo achterover gaan zitten!!!!

Nou genoeg gepraat:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is soms nog een beetje gespannen maar ik denk dat we in ieder geval de goede kant opgaan Lachen
Laatst bijgewerkt door Stitatio op 25-10-07 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

detour

Re: Bouke (Fries) @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 21:36

Hoi, leuk dier, wel wat overbouwd, denk ik, he? Ik denk dat je meer met je zit mag rijden, hakken naar beneden, op je onderbeen naar voren rijden (iets verder naar achteren leggen) en je handen verder naar voren doen boven de schoft, teugels korter en minder achterover hangen!
Suc6!

sim0ontjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 23:12

leuk Lachen zou mooier zijn als je um meer liet buigen,

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 04:35

sim0ontjuh schreef:
leuk Lachen zou mooier zijn als je um meer liet buigen,

ik weet niet hoe jij het bedoeld, maar ik vind het wel prettig om een fries te zien die zich niet zo opkrult.

TS; je geeft de punten zelf al aan, verder zijn jullie een leuke combi.je moet voor jezelf het idee hebben dat je wat teveel naar voren zit, dan zul je ws goed zitten Knipoog succes nog verder