Het rijden ging eigenlijk helemaal niet lekker, het waaide ook heel hard, dus daar zal het ook aan gelegen hebben.

Ik heb Volan nu vanaf 1 februari en het rijden gaat echt al veel beter als toen, we hebben onze up and downs maar over het algemeen ben ik best tevreden. Aangezien hij eerst niet eens normaal kon galoperen.. er is voor mij nog nooit echt serieus mee gereden en het is mijn eerste pony. Hij is altijd boos als hij moet werken. De eerste paar maanden hebben we vooral aan de ontspanning gewerkt, want die was er echt niet. Nu dus wel, dus nu kunnen we verder gaan. We doen het stapje voor stapje. We komen er wel.
Maar ondanks het best slecht ging wilde ik de foto's toch nog eventjes delen met jullie, sommige zijn alleen best wazig.
Wat kritiek puntjes
*hakken laag
*niet naar beneden kijken
*teugels korter
Het lijkt op de meeste foto's dat ik hem wat vast houd, maar dat valt best wel mee. Soms heb ik best een strenge hand, maar daar word aan gewerkt!
inrijden, lekker laag.

Ik was hier stelling aan het vragen, ik had alleen mijn teugels iets te lang en ik moet mijn hakken meer uitdrukken.

Weer stelling vragen, oeioei die hakken weer.

weer de hakken..

halsstrekken, dat kan hij heel goed!

een galop foto, jammer dat deze foto een beetje raar is.. maar het geeft een "soort van idee"
Hij zit er hier ook zo raar uit, een beetje oud, of heel deuzig, maar nee dat is tie niet.:p

halthouden.

En na het uitstappen nog eventjes lol met je knol hebben.

vanachter er af glijden

hoofdfoto.

en dit is Volan zn vriendinnetje Nyske, een Friese merrie van 3 jaar oud.

zijn naambordje.
Super stoer setje trouwens!