volan@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liek_Volan

volan@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 17:55

Gisteren heeft iemand een paar rijfoto's gemaakt van mij en Volan.
Het rijden ging eigenlijk helemaal niet lekker, het waaide ook heel hard, dus daar zal het ook aan gelegen hebben. Tong uitsteken
Ik heb Volan nu vanaf 1 februari en het rijden gaat echt al veel beter als toen, we hebben onze up and downs maar over het algemeen ben ik best tevreden. Aangezien hij eerst niet eens normaal kon galoperen.. er is voor mij nog nooit echt serieus mee gereden en het is mijn eerste pony. Hij is altijd boos als hij moet werken. De eerste paar maanden hebben we vooral aan de ontspanning gewerkt, want die was er echt niet. Nu dus wel, dus nu kunnen we verder gaan. We doen het stapje voor stapje. We komen er wel.Haha!
Maar ondanks het best slecht ging wilde ik de foto's toch nog eventjes delen met jullie, sommige zijn alleen best wazig.
Wat kritiek puntjes
*hakken laag
*niet naar beneden kijken
*teugels korter

Het lijkt op de meeste foto's dat ik hem wat vast houd, maar dat valt best wel mee. Soms heb ik best een strenge hand, maar daar word aan gewerkt!

inrijden, lekker laag.

Afbeelding

Ik was hier stelling aan het vragen, ik had alleen mijn teugels iets te lang en ik moet mijn hakken meer uitdrukken.

Afbeelding

Weer stelling vragen, oeioei die hakken weer.

Afbeelding

Afbeelding

weer de hakken..

Afbeelding

halsstrekken, dat kan hij heel goed!

Afbeelding

een galop foto, jammer dat deze foto een beetje raar is.. maar het geeft een "soort van idee"
Hij zit er hier ook zo raar uit, een beetje oud, of heel deuzig, maar nee dat is tie niet.:p

Afbeelding

halthouden.

Afbeelding

En na het uitstappen nog eventjes lol met je knol hebben.

Afbeelding

Afbeelding

vanachter er af glijden Tong uitsteken

Afbeelding

hoofdfoto.

Afbeelding

en dit is Volan zn vriendinnetje Nyske, een Friese merrie van 3 jaar oud.

Afbeelding

zijn naambordje.

Afbeelding

fabiee

Re: volan@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 20:22

Leuk paardje en heel mooi setje. Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 09:33

JITP > HAW

Je hebt 8 rijfoto's en 6 andere foto's, daarom verplaats ik hem toch naar HAW.

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 09:37

leuk paardje Haha! echt een mooi ding. rijden ziet er netjes uit alleen let op je binnenhand Lachen

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 09:37

Ziet er best leuk uit hoor. Let alleen op je hakken en zolang het nog niet helemaal lukt, sporen er af!!!! En ik vind je binnenhand ook wel erg streng. Je zegt dat je hem bij een paar foto's stelling vraagt, maar op de andere foto's (galopfoto bijv.) zie ik het ook. Let er op hoor, je doet je pony daar geen goed mee. Verder benen lekker lang, maar dat ziet er ook beter uit op de foto's waar je je hakken wel laag houdt. Succes met je mooie nieuwe pony!

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 09:39

Eey liek! Wat een super knol blijft die volan toch he! Knipoog Super stoer setje trouwens!
Het ziet er goed uit, let inderdaad op je hakken!
Tot vanmiddag bij Danc! Xxx