Thunder eindelijk weer @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marr_

Thunder eindelijk weer @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 19:27

Hallo Bokt!
Ik heb al een poosje geen foto's meer van Thunder geplaatst. Thunder is een 8jarige manege pony. Ik verzorg hem en heb 1keer in de 2 weken les met hem. Verder rij ik hem ongeveer 1/2 keer in de week voor mezelf. Meer keer rijden is helaas niet mogenlijk ivm de manegelessen. Omdat ik deze week vakantie heb, mag ik hem de hele week rijden. Daarom heb ik eindelijk weer eens wat foto's. Thunder loopt heel snel erg kort in zn hals, dus dat proberen we te verbeteren. Ook zijn we aan het proberen of hij zijn achterhand er meer onder wil zetten.Mijn houding is niet goed.. Dit komt mede dankzij het boomloze zadel. Ik kan hier absoluut niet op rijden. Hij loopt boomloos omdat hij een hele lastige rug heeft. Hij heeft al veel zadels gehad, maar boomloos was dus (helaas voor mij) de uitkomst.

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding

8. Afbeelding
Iets geven Go jij! Go jij!

Dit was het. Commentaar is natuurlijk fijn, maar wel opbouwend. Denk eraan dat het een manege pony is en dat ik niet vaak oefen Knipoog

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Thunder eindelijk weer @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:30

Dubbelpost, slotje dus.