Foto's niet kopieren!
1.

2.

3.

4.

5.

6. 1 Van de betere momenten

7.

8.

9. Dit krijg je als ze niet door wil galoperen
Maar ze loopt wel mooi :wink: 
10. Eventjes doortikken

11. En de fotografe nog even
Ik heb haar wat leren rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ze loopt wel mooi :wink: 

Ik heb haar wat leren rijden

Pistasche schreef:Leuke pony!
Helaas vind ik het er niet echt ontspannen uitzien en waar gaan je handen en voeten heen?
Probeer daar op te letten!
Succes

__KELLY schreef:leuk beesiej zeg!!
zou alleen nog niet teveel aan de mond rommelen om dr zo naar beneden te drukken , daar is die ontspannenheid nog helemaal niet voldoende voor , het lijkt nu of die maar 2 standjes kan lopen namenlijk gespannen en in de 'krul' want nagefelijk wil ik het nog niet helemaal noemen
probeer ehm wat meer naar beneden naar die ontspannenheid te werken
voorderest is je houding netjes alleen je handen hoor je niet heel daar te houden , is en een beetje oneerlijk voor de pony en ze horen voor het zadel bij de manenkam;)
zou daar aan werken want als die ontspannenheid er eenmaal is kan die volgensmij echt gaaf lopen
succes nog

horsesgirll schreef:__KELLY schreef:leuk beesiej zeg!!
zou alleen nog niet teveel aan de mond rommelen om dr zo naar beneden te drukken , daar is die ontspannenheid nog helemaal niet voldoende voor , het lijkt nu of die maar 2 standjes kan lopen namenlijk gespannen en in de 'krul' want nagefelijk wil ik het nog niet helemaal noemen
voorderest is je houding netjes alleen je handen hoor je niet heel daar te houden , is en een beetje oneerlijk voor de pony en ze horen voor het zadel bij de manenkam;)
zou daar aan werken want als die ontspannenheid er eenmaal is kan die volgensmij echt gaaf lopen
succes nog
zelfde als hierboven
Ik rijd haar nog kort, en hiervoor is ze verpest door een andere ruiter, maar door mijn hand op die plek te houden kan ik haar de stelling doorvragen en haar tegelijkertijd met mijn binnenbeen naar buiten tikken. Ze is namelijk heel moeilijk op dat gebied en ik heb al andere dingen geprobeerd, maar dit is het enige hoe het lukt

Aline_17 schreef:Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vind jullie geen leuke combi. Je bent heel streng met je handen, als ze is verpest met iemand anders dan heb jij toch niet de taak om haar als tweede te gaan verpesten? Je handen vastzetten is geen goede manier om stelling te krijgen, rustig aan werken lijkt me een betere manier.
Ik vind dat je je beugels wel wat langer mag doen en volgende keer rijlaarzen of goeie schoenen met chaps aandoen!!!
Kind je vergeeft het jezelf nooit meer als je door de beugels glijd met je gympies en je pony gaat aan de kletter.
horsesgirll schreef:__KELLY schreef:leuk beesiej zeg!!
succes nog
zelfde als hierboven
Ik rijd haar nog kort, en hiervoor is ze verpest door een andere ruiter, maar door mijn hand op die plek te houden kan ik haar de stelling doorvragen en haar tegelijkertijd met mijn binnenbeen naar buiten tikken. Ze is namelijk heel moeilijk op dat gebied en ik heb al andere dingen geprobeerd, maar dit is het enige hoe het lukt

(waarmee ik dus wil zeggen dat je tóch je handen vastzet). Ik wil je hiermee niet aanvallen maar denk er gewoon om dat je op de correcte manier ontspanning moet proberen opzoeken. Stelling moet je ook niet afdwingen, maar vragen. Trouwens eerst ontspanning en dan pas stelling (wat in die volgorde ook veel beter zal lukken). Probeer ook goed met je benen te rijden. Veel succes!
. Alleen af en toe je benen optrekken en naarvoren zitten, maar over het algemeen ziet die er goed uit
.
Maar ik zou de tips die gegeven zijn toch maar opvolgen
Veel plezier nog met je pony!
horsesgirll schreef:Pistasche schreef:Leuke pony!
Helaas vind ik het er niet echt ontspannen uitzien en waar gaan je handen en voeten heen?
Probeer daar op te letten!
Succes
Het zijn momentopnamen
Ze loopt nogal hoog uit zichzelf. Het meeste loopt ze gewoon ontspannen.
Mijn handen en voeten heb ik al geschreven:
Ze heeft moeite met stelling, dus daar moet je haar extra ondersteunen en met je been bijtikken omdat ze anders naar binnen valt.

paardje2005 schreef:die trekt net zo hard, maar die zit toeminste niet met de handen op de grond.
en ook weer die prachtige gymschoenen.
arme arme pony.
_sientje_ schreef:ziet der niet echt ontspannen uit![]()
vind wel dat je fotograafje er beter oprijd als jijzelf iemand mee eens?
Skip_Bo schreef:_sientje_ schreef:ziet der niet echt ontspannen uit![]()
vind wel dat je fotograafje er beter oprijd als jijzelf iemand mee eens?
Ik ben het er mee eens