Vandaag (22 okt.) heeft me moeder wat foto's gemaakt toen ik aan het trainen was.
Cassini was niet echt fijn maar des te meer leer ik van de foto's:) Sorry dat de foto's niet zo'n goede kwaliteit hebben.
Eigen commentaar:
- Rechtop zitten;
- tenen naar binnen;
- Me linkerhand staat soms hoger dan me rechterhand, dit doe ik om hem links wat meer los te werken. Af en toe staat me rechterhand wel wat te laag.
- Cassini loopt in het begin wat lager in de hals, ik ben hier op aan het trainen omdat hij zelf het liefst hoog opgekropt loopt, hij zal eerst over zijn rug moeten lopen en daarna kan ik hem pas oprichten. Foto's van waar ik hem echt laag reed heb ik helaas niet.
Cassini is een nrps ruin van 7 jaar oud, we rijden L2 dressuur. Zijn vader is Cadans (v. Condor OX)
1. stap, me handen mogen wat hoger
2. draf, een stom sta moment:P
3. voorbereiding op overgang naar stap
4.drafje
5.
6.
7. en de laaste:)
Ik heb ook nog een (heel kort) filmpje waar we aan het rijden waren.
Klik, voor het filmpje
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterliet, eventueel met commentaar:).
) maar een foto is een momentopname. Heel veel such6 zondag in Roggel,dat gaat je zeker lukken en ik kom je aanmoedigen!
als ik dan zelf niet hoef te rijden
hoewel ik wel weet dat het zo niet hoort. Het is eigelijk een kleinigheid (die denk ik) gemakkelijk op te lossen is. Bedankt
dusja daar hebben we nog niets aan.