Tot voor kort reed ik zonder cap, maar sinds 2 maanden ben ik mij weer aan aan het leren hem op te doen. Nu kwam ik op Ibiza en had er niet aan gedacht dat mijn hoofd gegroeid is, mijn cap bezorgt mij tegenwoordig echt hartstikke hoofdpijn. Vandaar dat ik toch weer zonder cappie te zien ben, natuurlijk is commentaar hierop geen probleem, maar blijf het alsjeblieft niet herhalen. Ik zal ervoor zorgen dat ik de volgende keer met cap te zien ben.
Over de hackamore ben ik zelf niet helemaal tevreden, zoals op deze foto te zien is hangt hij normaal goed: http://i104.photobucket.com/albums/m165 ... l031-1.jpg
En tijdens het rijden zakt hij weer naar beneden, ik zal dus toch maar eens shet-bakstukken kopen, want dit is nogal irritant.
En ja ik ben uiteraard lager begonnen en heb vanaf de andere kant gesprongen, maar hier geen foto’s van. Van de andere kant was het licht precies verkeerd.
1.

2.

3.

4.

Het is ook 1 keertje misgegaan.
5.

6.

Let niet op mijn rare gezicht en richtingaanwijzers

7.

8.

Eigen commentaar zal ik niet geven, ik ben benieuwd naar dat van jullie.

Maar je hebt er een reden voor. 
Goed, als ik eraf val is het natuurlijk beter en ik kan er altijd afvallen. Ik heb een keertje met die cap gereden, maar daarna moest ik nog een hele tijd bijkomen met wilgenbast thee, en dat is ook niet alles.