Lady R en mij @ best wel geslaagd B-debuut!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zqw39

Lady R en mij @ best wel geslaagd B-debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 13:11

Jaja eindelijk was het zover. Mirjam had haar eerste officiele wedstrijd.We starten in Roden. Erg mooie inrijbak! Lady is trouwens een manege pony en ook mijn verzorgpony. Ik krijg 1 keer in de 2 weken een uur intensieve les. Ik had 174 punten en wees eerlijk dat is toch best wel aardig voor de eerste keer. Haha! Ze was wat langzaam omdat ik te lang had ingereden. Nee het is niet zo'n beste kwaliteit foto's maar dat komt door het uploaden.

Afbeelding
Nog even een leuke foto van deze zomer.

Afbeelding

Afbeelding
Even lekker relaxt instappen

Afbeelding
Slechte houding. Boos! Paard mag veel ronder en lager. Ik heb geen geld gevonden.

Afbeelding
Misschien is deze foto iets beter.....

Afbeelding
Teamoverleg Haha!

Afbeelding
In de proef. Super onduidelijke foto.

Afbeelding
En afgroeten!

Afbeelding Kusje
En een heel tevreden combinatie! Haha!

Sanneh14

Re: Lady R en mij @ best wel geslaagd B-debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 13:14

Gefeliciteerd, netjes toch?! Haha!

Trouwens, jou onderschrift, is dat Leaf?? Tong uitsteken *Ojaaa, dat is Leaf Tong uitsteken Ik ken 1 van de bandleden Bloos

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 13:19

ziet er redelijk uit
vind wel dat je wat hard in de hand bent ,
en je heb je handen vind ik ook te dicht bij het zadel , iets meer naar vorden en wat meer dragen , je heb ze nu heel erg recht naar beneden
voorderest ziet het er netjes uit
veel succes nog verder

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 13:23

wat doen jouw handen telkens bijna op je bovenbenen? Nagelbijten / Gniffelen
ik vind dat je je handen véél te veel vast zet..

Als je je pony door de nek wilt rijden, moet je 'm van achter naar voor tegen je hand aan rijden, op deze manier krijg je alleen dat ie van voren omlaag loopt, maar daarbij z'n rug niet ontspant en z'n achterbenen vergeet.. Nu valt het op jouw foto's nog wel mee met die achterbenen, maar dat kan aan het moment liggen.

Daarbij.. tsja.. vind dat ze toch nog te gespannen loopt

maaaar oefening baart kunst, jij kent de pony het best, je krijgt les.. dus hoop dat er dan wel aan gewerkt wordt

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 13:31

Ilsiie schreef:
wat doen jouw handen telkens bijna op je bovenbenen? Nagelbijten / Gniffelen
ik vind dat je je handen véél te veel vast zet..

Als je je pony door de nek wilt rijden, moet je 'm van achter naar voor tegen je hand aan rijden, op deze manier krijg je alleen dat ie van voren omlaag loopt, maar daarbij z'n rug niet ontspant en z'n achterbenen vergeet.. Nu valt het op jouw foto's nog wel mee met die achterbenen, maar dat kan aan het moment liggen.

Daarbij.. tsja.. vind dat ze toch nog te gespannen loopt

maaaar oefening baart kunst, jij kent de pony het best, je krijgt les.. dus hoop dat er dan wel aan gewerkt wordt

Ik ben het helemaal eens met je commentaar. Ik hoor het zelf ook erg vaak. Onder de les en het gewone rijden ben ik altijd helemaal ontspannen. Op wedstrijd word ik gespannen en ponylief ook. Ik zal er zeker weten op letten!

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 14:52

is het zo zwaar om je handen op te tillen hihi,,
je moet je handen meer dragen ze mogen wel wat uitelkaar maar niet op je benen komen te liggen. zoals ilsiie hier boven ook zij..

BasiNami

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 14:55

Leuk dat je een manegepony mee mag nemen op wedstrijd! Leuke pony ook!
Ik denk dat je wel nog heel veel bij te leren hebt! Misschien kan je een tijdje elke week lessen? Je zet je handen idd heel erg vast en het lijkt ook alsof je spieren allemaal wat verkrampt zijn, het ziet er nogal gespannen uit. Ook is je pony niet over de rug gereden, hij ziet er ook gespannen uit.
Succes verder, misschien een paar extra lessen nemen en lekker op de ontspanning proberen te rijden!