Saskia en Giarna@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Blacky_

Saskia en Giarna@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 10:36

Zondag 14 oktober ben ik een dagje naar kennissen geweest, en heb ik lekker op de paarden gereden.
Dit was de 1e x dat ik op giarna reed en het was wel even wennen, eerst een rondje aan de longeerlijn, maar het ging meteen zo goed dat ik lekker zelf mocht rijden.

Voor de verandering heb ik een keer geen foto's maar een spelletje waar de foto;s in verstopt zitten.
Ik hoop op een reactie Lachen
De volgende x dat ik erheen ga zal waarschijnelijk over een half jaar zijn Lachen

Foto is aanklikbaar
Afbeelding

Als je geen zin hebt in een spelletje
http://s68.photobucket.com/albums/i4/Bl ... 32301b.pbw
Laatst bijgewerkt door _Blacky_ op 21-10-07 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt

M_Vainqueur

Re: Saskia en Giarna@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 10:40

ziet er leuk uit alleen probeer volgende keer wel contact met de mond te hebben, nu is er of geen contact of je zet je hand vast.
succes over een half jaar;)

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 10:42

Bedankt voor de tip Lachen
Ik was het paard helemaal niet gewend, en ik rij altijd met lange" teugels en deze waren heel kort als ik ze gewoon vast hield waren ze al bij de lus zeg maar, daardoor hield ik los vast, en wenig contact met de mond, ik zal er de volgende keer op letten Lachen

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 14:46

niemand?

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:22

Oeii je tenen!! Tong uitsteken Probeer daar echt op te letten. Ik weet hoe moeilijk het is om ze op de goede plek te laten als je benen niet zo ver komen en t paard een buik heeft Knipoog
Verder je reed 'er vriendelijk zo aan de foto's te zien en je had er erg veel lol in. Gewoon erg wennen is het zo'n paard opeens. Netjes voor zo Lachen .

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 20:24

Dank je wel Lachen ja me tenen Clown ik probeer er op te letten, maar k had meer lol dan dat ik op me houding lette,
HEt was het 3e PAARD datik reed, heb hirvoor allleen mijn bijrijd fries gereden,