Ze had ook foto's van mij gemaakt van toen ik Anouk daarvoor ook even reed, maar die zijn helaas niet helemaal goed gelukt. Morgen gaan we het opnieuw proberen
Hier de foto's, maar ze staan niet op volgorde:

En opstijgen maar

Belonen en klaar!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

EngeltjeS schreef:leuke fotos
ze lijkt alleen dr handen vast te zetten, waardoor de pony niet mooi loop![]()
misschien als ze dr handen hoger draagt, en iets meer teugel geeft, dat ie dan makkelijker door de hals komt?
mooie tinker!
groetjes!
en vandaag waren we niet sireus aan het werk maar gewoon met het mooie weer lekker aan het genieten van anouk der race momenten..
winia4ever schreef:heyhey ans thnx voor de foto's, ja helaas weer geen GOEDE foto's van jou, je moet het me morgen maar eerst eens goed uitleggen voor dat ik foto's van jou ga maken. hahaha
is goed! 
KLEIN beetje hoger die handen, en dan zal het vast beter zijn. Citaat:en vandaag waren we niet sireus aan het werk maar gewoon met het mooie weer lekker aan het genieten van anouk der race momenten..

x__Ellis schreef:Ik zeg ook niet dat je er GEEN lol hebt, maar op deze foto's te zien heeft jouw paard dat niet. En dát stoort me een beetje![]()
Maar foto's zeggen natuurlijk ook niet alles
x__Ellis schreef:Ik zeg ook niet dat je er GEEN lol hebt, maar op deze foto's te zien heeft jouw paard dat niet. En dát stoort me een beetje![]()
x__Ellis schreef:Het is niet alleen de oren van een paard, soms ook de hoofdhouding, manier van lopen etc.
. Probeer je ellebogen in een driehoek te houden, je handen boven de schoft. 
gypsylover1 schreef:heej mooi paardje
kan ook al mooi aan de teugel