Maar op een jaar tijd kan veel veranderen met wat geduld en oefeningetjes.

\

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

\

denk alleen dat dit hier verkeerd staat *TemPt *

Ik heb sinds drie weken een gepensioneerde haflinger, heel lief, maar ook onzeker en bang voor wapperende dingen. Dus met hem ben ik nu ook begonnen. Maar hij is natuurlijk nog lang niet zo ver als de shetjes. 
BasiNami schreef:Ziet er heel leuk uit! Hoe kan het dat ze eerst zo bang waren?
Die foto met het zeil is wel heel schattig, hele shet is verdwenen
Ik kocht ze op de markt. Ze stonden daar heel zielig tussen de paarden met een touw om hun nek. Kon het niet laten
en kocht ze voor een paar cent. Maar ze waren helemaal niets gewend. Ze waren 1 jaar, dus waarschijnlijk gewoon ergens gelopen, toen op de marktdag uit de wei geplukt, touw om de nek, de trailer opjagen, en dan meteen op een drukke jaarmarkt staan tussen andere paarden, vee en massa;s mensen. Vooral billy was hartstikke bang.
Ik geloof wel dat ze mij door dik en dun vertrouwen. Ze hebben geen nare ervaring. In elk geval niet met mij. Ik kan ook goed met hun de straat op en we kunnen met de bezinegrasmaaier zelfs door de wei wandelen enz enz. 
Paulaa_ schreef:mm dit paardje lijkt verdacht veel op het paardje wat ik verzorg!!
maar erg leuk!!
liljebo schreef:Paulaa_ schreef:mm dit paardje lijkt verdacht veel op het paardje wat ik verzorg!!
maar erg leuk!!
Het zijn er twee.. Billy en Tommy. Het kunnen niet dezelfde zijn hoor... deze wonen in zweden![]()
Shanny... zal ik een keer doen. Ik had een foto willen maken als hij over het plastic liep, maar hij had veel tijd nodig om moed te verzamelen en mijn man die de foto's wilde maken had niet zoveel geduld.
dan stuur ik hem wel