30 september had ik weer mijn wedstrijdje met Nicky, na lang wachten. Het ging erg goed. Ze liep erg fijn. Met inrijden reed ze mooi naar beneden, helaas hier geen foto's van
. De proef ging erg goed. Alleen liep ze niet zoals ze altijd loopt..En stak redelijk vaak de kop de lucht in. Maargoed, oefening baart kunst.Dit was de F5 B, en ik ging zonder thiedeman. In de les rijd ik bijna altijd op Nicky , en rijd altijd zonder. Dit gaat prima, en wou het nu wel eens uitproberen met wedstrijd, aangezien het in de F6 zonder moet.
Uiteindelijk werden we 5de met 218 punten
Ik moet zeggen, dat er helaas geen echte foto's zijn van de mooie momenten. Mijn beste vriendin Melissa Bouwman was mee voor de foto's. Dit was de eerste keer dat ze echt serieuse rijfoto's ging maken. Ze heeft het super gedaan, en het gaat ook steeds beter!!
Foto's staan niet op volgorde
Nicky is een manegepaard, waar ik slechts maar 1 keer per week op rijd. Soms 2 keer , in het geval met wedstrijden.

Handen iets hoger houden, en volgens mij druk ik me tenen naar buiten. Volgende keer op letten
.
Zelf vind ik dit best een mooie foto. Weer de zelfde puntjes waar ik op moet letten, en ik had eigenlijk best wel wat langer moeten gaan zitten

Weer de zelfde punten. Tenen wat meer naar binnen houden, handen net iets hoger.

Ze komt al wat meer, maar ben toch niet tevreden nog.
Tot slot ; Wat leuke foto's

Braaf paard. Ze heeft haar best gedaan!

In de les loopt ze altijd super, en met inrijden ook.. Als ik zelf dan me proef moet rijden, gaat 't minder. Iemand nog 'tips' ?
Reactie's zijn welkom, maar houdt ze leuk
.© By Melissa Bouwman
Bedankt voor alle mooie foto's!

.