Hier de eerste foto die ik van hem heb toen hij 8 maanden oud was (de dag dat ik hem kocht)
Het is een afstamming van Pavarotti van de Helle uit een Weltmeyer moeder. Niet echt een beauty toen ik hem kocht hé.

Hier was hij 18 maanden oud en al een stoere bink.Vanaf die leeftijd ben ik al met grondwerk begonnen. Neen, geen zwaar werk aan de longe ofzo maar gewoon simpele dingen als volgen aan het touw, achterwaarts gaan, schriktraining e.d. allemaal met behulp van de clickermethode.
2,5 was hij hier

De eerste keer mét zadel aan de longe op 3,5 jaar

Ikzelf met hem in actie vorige week (ongeveer de 10de keer erop) . Hij heeft tot nu toe nog geen enkele pas verkeerd gezet en neemt het erg goed op.

Nog steeds werken we met de clicker en voedselbeloning ook als ik erop zit is dit geen enkel probleem!

Omdat hij zo braaf is kan mij dochter van 11 er ook al mee rijden.Zij zal hem later waarschijnlijk ook uitbrengen op wedstrijd (ikzelf ben niet echt een wedstrijdruiter zoals je kan zien).
Hier nog als laatste een filmpje met het meisje die hem verder traint, hem de hem de kneepjes van het vak zal bijbrengen en hem zal uitbrengen op wedstrijden bij de jonge paarden. Bij deze wensen we hen alvast veel succes!
http://www.youtube.com/watch?v=4Sia0csnfOA

Op een bepaalde leeftijd zijn ze vaak zo lelijk, knap als je daar doorheen kunt kijken, ik kan dat niet