Eigenwijs been.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Snippergroen

Eigenwijs been.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 18:27

Ja, ja zoals de titel al luid. Mevrouw heeft een eigenwijs been Clown

Mijn linkerbeen luisterd keurig naar mij en ligt eigenlijk altijd netjes maar mijn réchterbeen daar in tegen wordt af en toe een beetje eigenwijs en heb ik niets over te vertellen. af en toe gaat die helemaal zijn eigen weg en zwiept en slingerd hij alle kanten op :S

ik weet het een beetje vreemd verteld haha Tong uitsteken maar het gaat er dus om dat ik af en toe mijn rechterbeen niet stil kan houden en dan kan ik op mijn kop gaan staan maar dan lukt het nog niet.
ik probeer het wel eens met mijn beugels een gaat je korter maar dat zit dan weer niet lekker of te kort.

iemand anders met dit probleem of iemand met een oplossing?

[ de laatste tijd is dit al wel veel minder gelukkig]

TwistFire

Re: Eigenwijs been.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 20:05

wel euh, ik denk niet dat hier veel mensen zijn et een flapperend been, en dat dit ook niet direct iets is dat een gemiddeld been doet.
als ik jou was zou ik er een mer practisch oplossing voor zoekn.. :p bv naar de docter gaan en het laten vast vijzen oofzow

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 20:47

Ja hoor, er zijn meer mensen met dat probleem. Hier nog een, niet gigantisch flapperend, maar ik kan het niet goed plaatsen waar ik wil. Gekomen na een probleem in de lies en nu wil mijn been met rijden niet wat ik wil. Aangezien het erg lastig is voor mijn paard (die gaan er niet rechter van lopen) ga ik 't zaterdag even met de fysio bespreken die ook mijn paard doet. Kijken of er oefeningen zijn om mijn rechterbeen net zo soepel te maken als mijn linker en zodat ik beter kan bepalen waar mijn been moet blijven liggen.

(maar je kan je been natuurlijk ook een tik met de zweep verkopen als ie het waagt om te wiebelen) Clown

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 20:57

aaah gosie tesje arme jij!! naja ik heb het zelfde probleem tes als k op de linkerhand galopeer gaat mn binnenbeen automatisch navoren krijg hem niet naar achter!! Boos! O de rechter hand heb k het niet dus k heb ook een eigenwijs been.. Heb dr ook geen oplossing voor gevonden dus k volg jouw topic Haha! Keep Trying! Haha!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 21:17

Ja het is een beetje vreemd Clown de ene keer is er niets aan de hand en de andere keer beweegt ie enorm heen en weer zegmaar en dan denk ik van wat is diiiitt?? Tong uitsteken met mijn linkerbeen heb ik weer wat anders maar dat lijkt niet op dit Knipoog ik ben gewoon vreemd Clown

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 21:47

Kan het niet aan je hak liggen dat je die niet goed naar beneden drukt ofzo??:O

flaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 01:35

Zitles nemen, liefst zelfs zonder zadel en er goed op blijven letten.

_Jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 19:17

Ik had het heel erg na een half jaar niet rijden toen ik weer begon na een kwartiertje had ik ook echt totaal geen controle meer over me benen zwaar vervelend! Missch moet je gewoon wat spieren trainen daar of je moet lekker elke keer dat je rijd ff je beugels los gooien zo heb ik het vroeger geleerd!
Ik heb wel met mijn rechterbeen/voet daar ben ik aan geoperreerd (zonder veel resultaat) en die voet steekt dus altijd onwijs naar buiten omdat er gewoon een bocht in zit Boos!